شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد اروند

پروژه پل شهدای اروند در 3 جبهه کاری در حال اجرا است

پروژه پل شهدای اروند در 3 جبهه کاری در حال اجرا است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: پروژه پل «شهدای اروند» در 3 جبهه کاری شمال؛ رودخانه و جنوب، در حال اجرا است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: پروژه پل «شهدای اروند» در 3 جبهه کاری شمال؛ رودخانه و جنوب، در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قاسم شریف باوی در جلسه بررسی روند اجرای پل شهدای اروند که با حضور ارکان این پروژه برگزار شد، اظهار داشت: روند ساخت پل شهدای اروند با بالاترین کیفیت و بدون انحراف از برنامه زمانبندی  در 3 جبهه کاری شمال، رودخانه و جنوب در حال انجام است.

وی توضیح داد: تا کنون شمع کوبی های ضلع شمالی به صورت کلی و زیرسازه های بتنی سر شمع ها انجام و تیرهای زیرعرشه فلزی نیز در دو بخش اجرا شده است.

شریف باوی با بیان اینکه ضلع جنوب نیز بعنوان سایت ساخت شمع های رودخانه از ابتدا فعال بوده، تصریح کرد: پارت اول همه شمع های رودخانه کوبیده شده و پارت دوم که نیاز به سندبلاست و رنگ آمیزی داشته نیز 50درصد اعمال و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، اذعان داشت: شمع کوبی ضلع جنوب نیز آغاز شده و از 50 درصد ساخت عرشه فلزی، 30 درصد آن به کارگاه حمل شده و همه امور در هر 3 جبهه کار به نحو احسن در حال پیشرفت است.

شریف باوی در خصوص مصالح مورد استفاده در ساخت این پل اظهار داشت: همه مصالح اعم از سنگدانه بتن، ماسه، سیمان، لوله، شمع و...تا پایان ساخت پل تهیه و در این زمینه نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

در پایان نیز حاضرین در نشست با حضور در محل اجرای پروژه پل «شهدای اروند» از نزدیک روند کار را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

پل شهدای اروند با اعتبار اولیه ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و مدل سازه صندوقه‌ای با عرشه بتنی در مجاور پل آزادی این شهر( پل قدیم) با طول ۵۳۰ متر وعرض ۳۰ متر و تعداد مسیر ۶ باند (۳ باند ورودی و ۳ باند خروجی) طبق زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی