شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 15 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا شنبه 15 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 15 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یک روش قدیمی و محبوب برای پیش بینی و شناخت آینده است. خواندن فال حافظ از دیوان حافظ و استفاده از آن برای تفسیر اتفاقات زندگی جذاب است.فال حافظ معمولاً به عنوان یک راهنمایی برای تصمیم‌گیری‌های مهم در مواجهه با مشکلات و چالش‌ها استفاده می‌شود.هر فال حافظ می‌تواند تعبیرها و پیام‌های مختلفی داشته باشد که نیاز به خلاقیت و تفسیر شخصی برای درک صحیح آنها دارد.در ادامه فل حافظ فردا 15 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم

که دل چه می‌کشد از روزگار هجرانش

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درددل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده خوبی را نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دل تان زنده و جوان شود. شما به نیت تان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.

 متولدین اردیبهشت

شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری

یاران صلای عشق است گر می‌کنید کاری

چشم فلک نبیند زین طرفه‌تر جوانی

در دست کس نیفتد زین خوبتر نگاری

تـعـبـیـر 

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که حال وقت نشستن نیست؛ باید کاری کنید. تا توان جوانی دارید می توانید خودتان را به هدف برسانید هرچند این آدمیان خاکی شما را بسیار فریب داده اند ولی باز هم گذشته را فراموش کنید. توقع خودتان را کمی پایین آورید، گره کارتان باز می شود و کاری که بسیار سخت و دشوار باشد حل می شود به شرط اینکه رازتان را فاش نکنید.

 متولدین خرداد

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تـعـبـیـر 

فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای کسی که حتی از جان تان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت؛ همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوست و به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند. صبور باش.

 متولدین تیر

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

شکنج زلف پریشان به دست باد مده

مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش

تـعـبـیـر

فال حافظ امروز شما می گوید از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن؛ خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی دل و زبانت باید یکی باشد. عمرتان طولانی است.

 متولدین مرداد

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد

دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم

که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

تـعـبـیـر

تفسیر فال حافظ شما می گوید به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم را به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری را برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن که در اراده خداوند هر چیزی امکانپذیر است.

 متولدین شهریور

نجوید جان از آن قالب جدایی

که باشد خون جامش در رگ و پی

زبانت درکش ای حافظ زمانی

حدیث بی‌زبانان بشنو از نی

تـعـبـیـر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که بسیار انسان نکته سنج و حساس و در عین حال تودار و رازدارید. وقت هر کاری را می دانید؛ الان هم زمان خوبی برای انجام کاری که نیت کرده اید نیست. کمی صبر کنید و طاقت داشته باشید. اگر عجله کنید و جلوی زبان تان را نگیرید کارها خراب می شود. به موقع همه چیز رو به راه می شود.

متولدین مهر

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود

که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست

به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

تـعـبـیـر 

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می کند، مانعی پیش پای توست که با فکر و تدبیر خودت برداشته می شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش.

 متولدین آبان

رواق منظر چشم من آشیانه توست

کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل

لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تـعـبـیـر 

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت است. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش خدا را فراموش نکنی که هرچه داری از اوست.

 متولدین آذر

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد

چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تـعبـیـر

تفسیر فال حافظ شما می گوید که تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگی ات رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

 متولدین دی

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها

فصمت‌ها هنا لسان القال

تـعـبـیـر 

فال حافظ امروز شما می گوید خبری را که مدت ها در انتظارش بودی رسیده است. زمان وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

 متولدین بهمن

شراب تلخ می‌خواهم که مردافکن بود زورش

که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش

مذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش

تفسیر 

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن. اگر در عین مقام و ثروت به زیردستان محبت کردی مردی. دامی برایت گسترده اند.

متولدین اسفند

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم

از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم

تا به اقلیم وجود این همه راه آمده‌ایم

تـعـبـیـر

فال حافظ امروز شما می گوید که دست تقدیر مسیر زندگی تان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده اید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حال تان می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی