شمانیوز
شما نیوز

عمو پورنگ

عموپورنگ هم پا به عرصه بازیگری گذاشت

بر طبق اخبار اعلامی عمو پورنگ در سریال لالایی به عنوان بازیگر حضور دارد.

عموپورنگ هم پا به عرصه بازیگری گذاشت

به گزارش شمانیوز :براساس اخبار منتشر شده عمو پورنگ هم وارد عرصه بازیگری شده است. نام اصلی  عمو پورنگ داریوش فرضیایی است.  عمو پورنگ مجری و برنامه ساز کودکان است. برطبق اخبار عمو پورنگ در یک سریال به اسم لالایی بازی میکند. در ادامه وخبری جدید درباره عمو پورنگ  را میخوانید. 

این سریال به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) کار کرده و «سرزمین بالش‌ها» را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت این روزها در اواخر تصویربرداری به سر می‌برند و گروه در تهران مشغول فعالیت‌اند تا اواخر اردیبهشت‌ماه کار به پایان برسد. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است.
این روزها سریال‌هایی در راه تلویزیون‌اند و در عین حال برخی از تلویزیونی‌های با قدمت هم با کاری جدید سر از نمایش‌خانگی درمی‌آورند. اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد. سریال «لالایی» که قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی