شمانیوز
شما نیوز

سالار عقیلی

سالار عقیلی هم وارد ورزش شد| گلزار در کدام فدراسیون پست دارد؟

سالار عقیلی هم وارد ورزش شد| گلزار در کدام فدراسیون پست دارد؟

سالار عقیلی هم مثل سایر هنرمندان وارد عرصه ورزش شد.

به گزارش شمانیوز، سایت فدراسیون گلف اعلام کرد سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب گردید. مراسم اهدا حکم این هنرمند برجسته و ارزنده کشور در کمیته ملی المپیک پس از بازدید از موزه و با حضور دکتر سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، محمدمهدی سعیدی نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال و مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال صورت پذیدفت. همچنین، دیگر اعضاء هیئت اجرایی، مهدی گودرزی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم حضور داشتند.

سالار عقیلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از پذیرش این دعوت از سوی وودبال و آرزوی موفقیت برای رشد و توسعه این رشته جذاب، حمایت خود را از وودبال اعلام کرد. 

لازم به ذکر است این برای اولین بار نیست که هنرمندان با پست های مختلف وارد فدراسیون ها می شوند. پیش از این محمدرضا گلزار و میلاد کی مرام در فدراسیون تنیس نیز پست هایی دریافت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی