• رئیس هیات عامل سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) طی پیامی برداشت اولیه یکی از طرح های هفت گانه فولادی کشور در مجتمع فولاد غدیر نی ریز را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران، شهید جمهور و شهدای خدمت، خانواده معظم صنعت فولاد کشور به ویژه تلاشگران فولاد نیریز تبریک گفت.

  • صنعت استراتژیک فولاد در اقتصاد کشور، از اهمیت بسزایی در بخش‌های مختلف همچون تامین نیاز صنایع پایین‌دستی، توسعه صادرات و ارزآوری، ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‎‌زایی در مناطق کم‌برخوردار و حرکت به سمت اقتصاد غیرنفتی برخوردار است و شرکت‌های بزرگ فولادی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان داخلی و به‌کارگیری قطعات و تجهیزات ساخت داخل، با سرعت بالایی در مسیر توسعه و رشد تولید گام برداشته‌اند.

  • پتروشیمی مارون، در دو ماهه ی فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳؛ موفق شد با فروش ۷۲۴۷ میلیارد تومان، نسبت به دو ماهه ی مشابه سال ۱۴۰۲ که ۴۴۷۳ فروش داشته است؛ رشد ۶۲ درصدی را ثبت کند. بنابر گزارش کدال، درآمد اردیبهشت ۱۴۰۳ مارون،۳۲۸۲ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل؛ رشد ۱۱۶ درصدی را ثبت نموده است.

  • پروژه صبا امید غرب خاورمیانه بزرگترین پروژه گندله سازی غرب کشور محسوب شده و اولین شرکت تولیدکننده گندله در استان کردستان شناخته می‌شود . این پروژه از جمله طرح‌های ۴۸ گانه پیشرانان پیشرفت اقتصادی ایران است که از سوی دولت نگاه نظارتی و حمایتی ویژه‌ای را در جهت توسعه منطقه و اقتصاد کشور به خود اختصاص داده است.

  • در پی صعود تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان به لیگ برتر کشور ، مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی کسب این موفقیت را به مردم محترم شهر بندرعباس، کارکنان شرکت فولادهرمزگان ،بازیکنان، کادر مدیریتی و مربیان پرتلاش و با غیرت و هواداران پرشوروعلاقمنداین تیم، و خانواده‌های شریف‌شان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

  • گروه MMTE با تحقق پیشرفت عملیاتی در بخش های نصب، تست و راه اندازی نهایی تجهیزات فرایندی ، تولید آهن اسفنجی در پروژه احیاء ۲ سیرجان را آغاز کرد .

  • مهندس طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عیادت و ملاقات با محمد حسین کمالی اردکانی مجروح و جانباز اردکانی حادثه تروریستی راسک تصریح کرد: همه ما مدیون ایثارگر ها و جانفشانیهای شهدا، جانبازان و خانواده معظم این عزیزان هستیم.

  • یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور مدیران روابط عمومی، اساتید، رسانه‌ها و دانشجویان به مناسبت هفته روابط عمومی برای قدردانی و تقدیر از روابط عمومی شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های جمهوری اسلامی ایران در ۸ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

  • مراسم تجدید میثاق کارکنان شرکت نفت پاسارگاد با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی امروز شنبه (12 خرداد 1403) با حضور مدیران ارشد شرکت در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

  • معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از مجتمع پتروشیمی آپادانا خلیج‌فارس بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت.