شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی:

روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند

روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند

مهدی قمصریان؛ خواستار بهره مندی روابط عمومی از تمام ابزارهای متنوع ارتباطی برای تحقق اهداف و ماموریت های صندوق تامین شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، مهدی قمصریان به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان روابط عمومی صندوق دیدار کرد و ضمن تبریک این روز در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در گفتگوی صمیمی و در سخنان کوتاه با اشاره به نقش بااهمیت روابط عمومی، گفت: هنر روابط عمومی، تدبیر جامع و مانع وظایف و چالش های چندوجهی و عبور از تحدید ماموریت به یک وظیفه خاص است.

قمصریان ادامه داد: تمرکز تک وجهی به حوزه ماموریت های روابط عمومی، موجب غفلت و خدای ناکرده کم کاری در سایر کارکردهای متنوع می شود و لذا این سبک کار بی ثمر و غیرقابل قبول است.

وی بیان داشت: هیچ اولویتی میان ماموریت درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی وجود ندارد؛ جامعه مخاطب روابط عمومی صندوق، کارکنان و مدیران صندوق، رسانه ها، افکار عمومی، گروههای مرجع و از همه مهم تر ضرورت هویت سازی صندوق با افق تغییر از یک نهاد حمایتی به سازمان تنظیم گر و مطالبه گر است.

قمصریان به جامعه هدف صندوق که غالباً اقشار آسیب دیده هستند اشاره کرد و گفت: در دوستی و محبت با مردم و مراجعین که دچار مشکل شده اند اگر معیار را گفتار حکیمانه حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که مى فرمایند:(التَّوَدُّدُ الی الناس نِصْفُ الْعَقْلِ) یعنی «اظهار محبت و دوستى با مردم نیمى از عقل است» قراردهیم، قطعاً به وظیفه امان به درستی عمل کرده ایم.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی