شمانیوز
شما نیوز

آیا "پ ک ک" خط لوله گاز " ایران - ترکیه" را منفجر کرد؟ + تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی در 24 ساعت گذشته خط لوله گاز " ایران - ترکیه " منفجر شد که عامل این حمله در گمانه زنی‌های رسانه‌ای مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از باشگاه خبرنگاران، اقدامات اخیر ترکیه در بمباران مواضع داعش به نحوی امنیت کشورهای منطقه غرب آسیا را تحت‌الشعاع قرار داده و علاوه بر این عده‌ای نسبت به این عملیات بد بین هستند. **حمله "پ ک ک" به خط لوله گاز ایران و ترکیه اخیراً منابع رسانه ای ترکیه از یک حمله تروریستی به خط لوله صادرات گاز ایران و ترکیه واقع در جاده ترانزیتی در خاک ترکیه در نزدیکی شهر " دوغوبایزید" اطلاع دادند که باعث انفجار خط لوله گاز گردید که سالانه 10 میلیارد متر مکعب گاز به همسایه غربی صادر می‌کند و زمینه‌هایی درباره احتمال حمله "پ ک ک" به این خط لوله مطرح شده است .

آیا
آیا آیا

**قطع گاز خط لوله " ایران - ترکیه "؟!! البته امروز هم در فضای مجازی مطلبی درباره قطع گاز خط لوله " ایران - ترکیه " منتشر شده که هر چند که این مطالب در حد پخش در فضای مجازی است؛ اما هیچ گونه تایید و یا تکذیبی در مورد آن صورت نگرفته است. **توجیه "پ ک ک" چیست؟ البته احتمالاً "پ ک ک" این حمله تروریستی را انجام داده و توجیه آن حمله نیروی هوایی ارتش ترکیه به مواضع " پ ک ک " در شمال و شمال شرق سوریه و در کوه های " قندیل" در شمال عراق بوده، که این حملات به نفع تروریستی تکفیری داعش از سوی ارتش ترکیه انجام شده است.

آیا
آیا
آیا
آیا

ارتش ترکیه که همواره با "پ ک ک" در کشمکش و با داعش هم پیمانی راهبردی بوده؛ این روزها به بهانه مبارزه با تروریست به اقداماتی دست می‌زند که کل منطقه را به خطر می‌اندازد. **ارتش ترکیه از 3 هفته گذشته تجهیزات نظامی انبوهی را راهی "غازیان تپ" کرده است ارتش ترکیه از 3 هفته گذشته تجهیزات نظامی انبوهی را راهی "غازیان تپ" کرده که به نظر می‌رسد حمله نیروی هوایی این کشور به مواضع داعش واقعی نیست.

آیا آیا

** نقوی حسینی: بمباران جنگنده‌های ارتش ترکیه "فرمالیته" است. "سید حسین نقوی حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره حملات ارتش ترکیه به مواضع داعش عنوان داشت: متأسفانه برخی از کشورها از چتر مبارزه با تروریسم به نفع خود استفاده می‌کنند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ترکیه مشخص نیست در بمباران آیا "پ ک ک" یا "داعش" یا "مواضع ارتش سوریه" را هدف قرار می‌دهد خاطر نشان کرد: بمباران جنگنده‌های ارتش ترکیه "فرمالیته" است. به نظر می‌رسد حمایت دولت مردان ترکیه و حزب عدالت و توسعه از تروریست یقه این کشور را گرفته و احتمال دارد در آینده ای نه چندان دور اقتصاد این کشور از جمله صنعت توریست و منابع انرژی وارداتی ترکیه از کشورهای همسایه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied