شمانیوز
شما نیوز

افتتاح بزرگترین و مجهزترین مجتمع تفریحی و شهربازی استان قزوین

مجتمع تفریحی و شهربازی دالفک به عنوان بزرگترین و مجهزترین شهربازی استان قزوین با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری قزوین بزودی افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار می گیرد .

مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز قزوين: بزرگترين و مجهزترين مجتمع تفريحي و شهربازي استان افتتاح مي شود مجتمع تفريحي و شهربازي دالفك به عنوان بزرگترين و مجهزترين شهربازي استان با سرمايه گذاري بخش خصوصي و مشاركت شهرداري قزوين بزودي افتتاح و مورد بهره برداري شهروندان قرار مي گيرد .

مهندس سيد مهدي كاظمي ، مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز گفت: اين مجتمع در بوستان ملي باراجين و در زميني به مساحت 70 هزار متر مربع احداث شده است. كاظمي ، سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين پروژه بزرگ را حدود 110 ميليارد ريال بيان كرد و افزود: در اين مجتمع وسايل بازيگاهي نظير : منوريل ، تاب زنجيري ستوني ، ماشين برقي ، ماشين كارتينگ ، اسكيت روي چمن و مجموعه متنوعي از وسايل بازي براي رده هاي سني كودكان ، نوجوانان و جوانان طراحي و جايگذاري شده است.

مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز افزود: اين مجتمع كه در آن طيف وسيعي از امكانات رفاهي و تفريحي به شهروندان و مسافرين ارايه مي شود اين قابليت را دارد كه ضمن فراهم سازي شرايط براي استفاده خانواده ها در هر رده سني ، بين 700 تا 800 نفر را به طور همزمان سرگرم كند. كاظمي احداث فضاي سبز ، آبنما ،پاركينگ ، سفره خانه سنتي ،غرفه هاي تنقلات و سرگرمي ، سرو غذا و در آينده سالن هاي خدماتي سرپوشيده را از ديگر جاذبه ها و امكانات مجموعه بزرگ تفريحي و شهربازي برشمرد وادامه داد : ايجاد و توسعه امكانات رفاهي و تفريحي يكي از اولويت هاي شهرداري براي مرتفع ساختن نيازهاي تفرجگاهي مردم است و در اين راستا احداث اين مجتمع در همجواري ساير پروژه هاي سرمايه گذاري زمينه ساز تبديل بوستان ملي باراجين به يكي از مراكز تفرجگاهي ، گردشگري و اقامتي استان خواهد بود. لازم به ذكر است اين مجتمع همه روزه از ساعت 17 الي 24 آماده پذيرايي از شهروندان مي باشد.

علي پيشرويان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی