شمانیوز
شما نیوز

عملکرد ضعیف تیم رسانه ای روحانی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عملکرد گزینشی تیم رسانه‎ای دولت در دعوت از خبرنگاران با سیاست‎های تعاملی رئیس جمهور همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

باز هم تیم رسانه‎ای دولت، برخی خبرنگاران را از مراسم رسمی تشییع پیکر حجاج بیت‌الله الحرام محروم کرد.

تیم رسانه‎ای دولت از ابتدای کار خود با عملکرد بعضا گزینشی در دعوت از خبرنگاران برای پوشش اخبار رئیس جمهور باعث شده‎اند که برخی خبرگزاری‎های رسمی کشور از حضور در مراسم جا بمانند.
امروز باشگاه خبرنگاران به عنوان یکی از رسانه‎های پرمخاطب کشور در حالی از حضور در فرودگاه مهرآباد محروم شد که رئیس جمهور شب گذشته با صدور بیانیه‎ای از تمامی اقشار مردم برای حضور پرشکوه در این مراسم دعوت به عمل آورده بود و این عدم هماهنگی تیم رسانه‎ای دولت با سیاست‏‎های تعاملی رئیس جمهور باعث شده هر روز میزان نارضایتی خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران از روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری بیشتر شود.
جالب توجه آن که گفته و شنیده می‎شود برخی افراد به عنوان رسانه در برنامه‎های گوناگون ریاست جمهوری و به ویژه مراسم صبح امروز حضور داشتند که تنها مدیریت یک گروه تلگرامی در فضای مجازی را برعهده دارند! در تماس تلفنی خبرنگار باشگاه خبرنگاران با محمدکاظم روحانی‌نژاد گفته شده نیاز رسانه‎ای نهاد ریاست جمهوری اینطور اقتضا کرده که برخی خبرنگاران نباشند! و مفهوم کلام این مدیر رسانه دولت ان است که رسانه ها فقط به تشخیص وی و همکارانش و تنها در قالب رفع نیاز رسانه ای نهاد ریاست جمهوری انتخاب و دعوت می‌شوند.
وی در اظهار نظری عجیب‎تر کمبود فضا را دلیل دعوت نکردن از باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد.
اضافه می‌شود باشگاه خبرنگاران جوان تاکنون تمام تلاش خود را برای پوشش هرچه بهتر برنامه‎های این حوزه به کار بسته، اما اغلب با دیوار بی‌مهری تیم رسانه‎ای دولت برخورد کرده و از برنامه‎های مهم رئیس جمهور باز مانده است. البته این در حالی است که باشگاه خبرنگاران جوان از ابتدای فاجعه منا به عنوان یکی از رسانه‌های پیش رو لحظه به لحظه اخبار مربوط به این فاجعه عظیم از جمله بازگشت پیکر جانباختگان را پوشش خبری داده است.
اگرچه رفتارهایی از این دست به هیچ وجه باعث دلسردی باشگاه خبرنگاران جوان در انعکاس اخبار و گزارش‎های دولت محترم و شخص ریاست جمهوری نخواهد شد، اما انتظار تجدید نظر در عملکرد و رفتار تیم رسانه‎ای دولت مورد تاکید و توجه اغلب رسانه‎های مطرح کشور است. باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied