شمانیوز
شما نیوز

بلایی که ایرانیان سر مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی آوردند!/ عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):بعضی از ایرانی ها! ، فیسبوک صفحه خانم فرناندا لیما، مدل برزیلی و مجری قرعه کشی جام جهانی را به لجن کشیدند!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در پی آبروریزی بین المللی اقدام بعضی افراد در فیسبوک و انتشار کامنتهای موهن در صفحه فیسبوک لیونل مسی، صفحه خانم فرناندا لیما ، مدل برزیلی و مجری قرعه کشی جام جهانی هم به لجن کشیده شد! پخش مستقیم مراسم قرعه کشی ام جهانی به دلیل پوشش نامناسب این خانم با مشکل مواجه شد به طوری که عادل فردوسی پور بارها به این موضوع اشاره کرد. اختلال در پخش زنده مراسم موجب خشم تماشاکنندگان مراسم از تلویریون ایران شد.

alt

البته اکثر کامنت ها قابلیت انتشار را ندارند. جالب تر آنکه یکی از کاربران لینک توئیتر وی را در کامنتی گذاشته و نوشته "حالا نوبت اینجاست..." کاربر دیگر لینک لحظات قبل کافه سینما مبنی بر هجوم کاربران ایرانی به صفحه فیس بوک مسی را در کامنتی گذاشته و گفته "بچه ها اینجارو"... عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل را منشوری بودن لباس مجری این مراسم اعلام کرد. کنایه ای که جرقه ای بود برای کاربران ایرانی تا با هجوم به پیج این خانم مدل مشهور برزیلی، کامنت هایی با این مضمون منتشر کنند که اگر فلان لباس را می پوشید، آن ها امکان تماشای زنده مراسم را داشتند.

هجوم کاربران ایرانی به صفحه شخصی مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی+تصاویر

فردوسی پور پس از مواجهه با اصرارهای مکرر مهدی مهدوی کیا در برنامه 90 مبنی بر پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال گفت: بگذارید بگویم، لباس خانمی که در مراسم بر روی صحنه حضور دارند، خیلی منشوری است. فردوسی پور پس از اعلام این موضوع شروع به خندیدن کرد.مجری این برنامه فرناندا لیما، مدل و بازیگر 36 ساله برزیلی بود.

alt

آنها بعد از دقایقی از شروع مراسم و کنایه عادل فردوسی پور به منشوری خواندن لباس لیما، کاربران ایرانی، صفحه فیس بوک منتسب به فرناندا لیما را فتح کردند و پای پست های این مدل برزیلی، با کامنت های فارسی خود، انواع و اقسام اظهار نظرها را بیان می دارند. جالب آنکه آخرین پست لیما مربوط به ژانویه است ولی تمامی کامنت های اخیر پست های اش مربوط به کاربران ایرانی است که دقایقی پس از شروع مراسم قرعه کشی اقدام به درج کامنت نموده اند. پیج این مدل برزیلی تا این لحطه حدود 17 هزار لایک خورده است که با ادامه روند فعلی، باید در روزهای آتی شاهد افزایش چشمگیر لایک های ایرانی به این صفحه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied