شمانیوز
شما نیوز

حمله به هیلاری کلینتون با لنگه کفش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک زن آمریکایی در کنفرانس «بازیافت زباله» در «لاس وگاس» وزیر خارجه سابق کابینه «اوباما»‌ را با کفش هدف قرار داد. Movie attacking Hillary Clinton with shoe

Movie attacking Hillary Clinton with shoe به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از تلویزیون «روسیا الیوم»، یک بانوی آمریکایی که روز گذشته در کنفرانس «بازیافت زباله» در لاس وگاس حضور داشت، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق دولت «اوباما» را با کفش هدف قرار داد. کفش این بانوی آمریکایی همانند کفش «منتظر الزیدی» خبرنگار عراقی که چند سال پیش «جورج بوش» را هدف قرار داده بود،‌با فاصله چند سانتی متری از کنار سر کلینتون عبور کرد و به وی اصابت نکرد.

بر اساس این گزارش، ‌پلیس آمریکا عامل پرتاب کفش به سوی همسر رئیس جمهور اسبق این کشور را بازداشت کرد.

هیلاری کلینتون بدون توجه به علت اصلی پرتاب کفش به سویش، این امر را به بازیافت زباله ربط داد و با شوخی گفت: گمان نمی‌کردم که بازیافت زباله تا این حد موضوع تحریک آمیز باشد.

این گزارش حاکی است که پرتاب کفش به سوی کلینتون، موضوع پرتاب کفش منتظر الزیدی به سوی جورج بوش را به اذهان متبادر کرد. در سال 2008 میلادی یک خبرنگار عراقی، ‌جورج بوش را به هنگام حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی با نوری المالکی نخست وزیر عراق، با دو لنگه کفش هدف قرار داد که یکی از لنگه‌های کفشش به پرچم آمریکا اصابت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied