شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار فولاد خوزستان و الجیش قطر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار مقابل الجیش قطر پیروز شد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، فولاد خوزستان در یکی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان الجیش قطر بود. این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک فولاد خوزستان به پایان رسید.

نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید. بعد از اینکه الجیش در دقیقه 9 توسط داسیلوا به گل رسید بختیار رحمانی در دقیقه 21 و غلامرضا رضایی در دقیقه 45 گلزنی کردند تا شاگردان فرکی پیروز به رختکن بروند.

در شروع نیمه دوم و در همان ابتدای بازی الجیش قطر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد که مدافعان فولاد با هوشیاری توپ را بیرون زدند.

دقیقه 61 شوت بازیکن الجیش درحالی که از سوشا مکانی دروازه‌بان فولاد خوزستان عبور کرده بود توسط مهرداد جماعتی از روی خط بیرون کشیده شد.

دقیقه 71 پریرا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه بغل پا این بازیکن به آرامی از کنار دروازه‌ بیرون رفت.

دقیقه 79 ضربه سر مهاجم الجیش روی یک ضربه ایستگاهی با فاصله اندک از کنار دروازه فولادخوزستان به بیرون رفت.

تیر خلاص فولاد خوزستان در دقیقه 93 با شوت پریرا به ثمر رسید تا خیال اهوازی ها از پیروزی در این دیدار راحت شود.

فولاد خوزستان در این دیدار عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشت و می‌توانست بر تعداد گل‌های خود بی‌افزاید. فولاد با این پیروزی به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد تا بعد از قهرمانی در لیگ برتر شادی اهوازی ها تکمیل شود

سوشا مکانی، لئوناردو پادوانی، ایوب والی، شهاب کرمی، مهدی بدرلو (63 لوسیانو پریرا)، امید خالدی، ساسان انصاری، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، سروش رفیعی(80 عبدالله کرمی) و غلامرضا رضایی در این دیدار به میدان رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس،با این نتیجه فولاد خوزستان 11 امتیازی و صعود این تیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد قطعی شد.

الجیش با 8 امتیاز در رده دوم ماند.

در دیگر بازی همزمان بنیادکار ازبکستان با نیتجه 3 بر دو الفتح عربستان را شکست داد و 5 امتیازی شد تا به صعود امید داشته باشد. الفتح نیز با 2 امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

فولاد در دیدار پایانی خود هفته آینده در عربستان میهمان الفتح عربستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied