شمانیوز
شما نیوز

جزئیات و خسارات زلزله بوشهر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): استاندار بوشهر گفت : تاکنون خسارتی از زمین لرزه در شنبه گزارش نشده است . 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سالاری در گفت و گو با شبکه خبر افزود: زلزله 5 و 1 دهم ریشتری شنبه خسارت جانی نداشته و از خسارت های مالی هم هنوز گزارشی دریافت نشده است.

وی گفت: هنوز نیروهای بنیاد مسکن و هلال احمر برای بررسی خسارت های احتمالی در منطقه حضور دارند و آخرین اطلاعات در خصوص خسارت های احتمالی این حادثه به سرعت در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 5 و1 دهم درمقیاس امواج درونی زمین ساعت 4 و 1 دقیقه بامداد امروز، شنبه در شهرستان دشتی را تکان داد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به این که خانه های اهالی شنبه که بر اثر زلزله بیستم فروردین پارسال دچار خسارت شده بود همه بازسازی شده اند افزود فقط دیوار برخی حیاط ها به علت عقب نشینی هایی که باید صورت بگیرد هنوز ساخته نشده است.

سالاری به سفر جمعه پیش معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به شنبه هم اشاره کرد و گفت: آقای نوبخت در سفر به این منطقه با روند بازسازی آشنا شد و آن را مطلوب ارزیابی کرد.

شنبه با حدود سه هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

یاد آور می شود:بیستم فروردین پارسال زلزله ای به بزرگی 6 و 1 دهم در مقیاس امواج درونی زمین این منطقه را لرزاند که 37 قربانی و بیش از هزار مجروح برجای گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied