شمانیوز
شما نیوز

همایش اصحاب عشق برگزار شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الااوصیا گفت: اجلاس اصحاب عشق یک اردوی هم فکری و هم افزایی برای بررسی آمادگی‌های رزم یگان‌های جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی برای حضور قوی‌تر و بیشتر و موثرتر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از ستاد خبری اولین اجلاس ملی اصحاب عشق، حسین یکتا مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) با اشاره به هدف تشکیل همایش اصحاب عشق، اظهار داشت: این اجلاس و هم‌اندیشی و هم فکری و جمع شدن رفقا در این قرارگاه و اردوگاه، یک اردوی هم فکری و هم افزایی و بررسی آمادگی‌های رزم یگان‌های جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی برای حضور قوی‌تر و بیشتر و موثرتر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نگاه و عنایت و نظر حضرت آقا به عنوان فرمانده معظم کل قوا در جنگ نرم به مجموعه های خودی مثبت است و در سخنرانی خود در ابتدای امسال در مشهد مقدس، فرمودند که این مجموعه ها، قوی تر و جدی وارد میدان شوند و پیداست که ایشان انتظار ویژه ای از این مجموعه ها دارند و دلبستگی ویژه ای به این کار دارند.

یکتا تصریح کرد: این جمع برای برنامه ریزی و انسجام برنامه های سال 93 جبهه فرهنگی مردمی شکل گرفته است تا این جبهه کامل‌تر شکل بگیرد.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) تصریح کرد: نگاه امروز ما این است که موسسات مردمی می‌توانند در داخل کشور با تولیدات و محصولات و تجربه ها و حوزه فکر و نیروی انسانی خودمان، به توانمند شدن و سازماندهی شدن مجموعه های مردمی در عرصه بین الملل کمک کنند.

یکتا تاکید کرد: وقتی که کار ما در یک حوزه ای سخت می‌شود یا در جایی احساس می کنیم که خط در حال شکسته شدن است یا شکسته شده است، فرمانده کل اعلام جهاد می کند و حضرت آقا امروز اعلام جهاد در عرصه جنگ نرم کرده اند.

وی افزود: فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم است و فتواست و در حکم یک دستور است و همه باید به آن عمل کنند و وارد میدان شوند. حجمی از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مردمی که هم اکنون در میدان هستند، پیشقراولان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و به عنوان معبر باز کن عمل می کنند که برای باز کردن معبر و آماده کردن جبهه به میدان آمده اند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا تصریح کرد: جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی، با حکم جهادی حضرت آقا هنوز وارد میدان نشده است و موسسات و افراد موجود که با همه غریبی، در عین عزت هستند، خط شکنان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و اجرا کنندگاه ندای رهبری هستند و وقتی فتوحات و صدای ایشان و خنک نسیم عملیات و به ثمر نشستن کارهای ایشان به گوش مردم و عاشقان انقلاب اسلامی و مهدویت و امام حسین(ع) برسد، اصل حرکت جهادی شکل می گیرد.

این فعال فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هر وقت تهاجم دشمن در جنگ سنگین می شد، دستگاه های دولتی نمی توانستند و نمی کشند و اکنون نیز چنین است و از طرف دیگر شاید نخواهند که در خیلی از جاها می بینیم که نمی خواهند و در بخشی دیگر نیز نمی توانند و در این موقعیت، جریان فرهنکی مومن و انقلابی باید وارد میدان شود.

یکتا تاکید کرد: امروز در بخشی از فعالیت ها، برخی از دستگاه ها نمی توانند یا نمی خواهند که امر حضرت آقا در جنگ نرم اجرا شود و در این حالت، ورود جناح مومن و انقلابی عاشق، لازم، واجب و ضروی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied