شمانیوز
شما نیوز

رقص مسلمان‌های بریتانیایی با آهنگ فارل ویلیامز

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پس از آهنگ Happy (خوشحال) ساخته فرل ویلیامز، ویدئوی تازه ای از رقص شماری از مسلمان های بریتانیایی با این آهنگ در سایت یوتیوب با استقبال زیادی روبه رو شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)

، این موزیک ویدئو که "مسلمان های خوشحال بریتانیایی" نام دارد، در مدت دو روز بیش از ۳۰۰ هزار بار تماشا شده است. در این ویدئو مردان و زنان مسلمان و شماری از کودکان در چند خیابان، پارک، مسجد، سوپر مارکت، استادیوم ورزشی ومبلی و همچنین در خانه های خود با این آهنگ می رقصند و آواز می خوانند.

برخی از زنان با حجاب و برخی بدون حجاب ظاهر شده اند.

همچنین عبدالحکیم مراد، استاد دانشگاه کمبریج نیز در این ویدئو شرکت کرده است که تابلویی در دست دارد که واژه happy بر آن نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار شمانيوز وبلاگ آنستی پالسی (مشی صداقت) که این ویدئو را تولید کرده است در پُستی نوشته: "این چیزی است که ما می خواهیم شبیهش باشیم. جامعه ای ملی که به خاطر هم متحد می شوند. هر یک از افراد برای خوبی بزرگتری، کمی از وقت خود را می دهند.

در این وبلاگ آمده است: "ما صاحبنظران، فعالان، ستاره ها، دانشجویان، استادان دانشگاه و آدم های معمولی را یکجا در یک ویدئو جمع کرده ایم."

"ما بریتانیایی ها[ی مسلمان] مشهوریم به کمی خشک بودن. این ویدئو برعکسش را ثابت می کند. ما خوشحالیم. پرانرژی ایم. جهانی هستیم. متنوعیم. خلاقیم. بامزه ایم. اهل بیرون رفتنیم. و هر چیز دیگری که بشود فکرش را کرد."

با این حال شماری زيادي از مخاطبان مسلمان از این ویدئو اظهار نارضایتی کرده اند. درصفحه فیسبوک آنستی پالیسی، یک کاربر مسلمان نوشته است: "چرا این قدر خوشحالید؟ چون ویدئویی درست کرده اید که در آن خواهران مسلمان ما می رقصند و آواز می خوانند تا همه دنیا ببینند؟ شرم باد بر شما. از خدا بترسید." هنوز اسپانسر مالي اين كار مشخص نشده است ولي گفته مي شود بازهم پاي صهيونيست ها در ميان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied