شمانیوز
شما نیوز

تغییرات گسترده در تیم سپاهان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص خداحافظی کاپیتان این تیم، احتمال رفتن زلاتکو کرانچار و مذاکره با یحیی گل‌محمدی نظرات خود را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پایان لیگ سیزدهم مصادف بود با شکسته شدن طلسم سکوت محرم نویدکیا! کاپیتان تیم فوتبال سپاهان صحبت‌های زیادی را در حضور رسانه‌ها انجام داد. وی با انتقاد از عدم ثبات مدیریتی در باشگاه سپاهان در فصلی که گذشت، تغییر 3 مدیر این باشگاه را دردآور خواند اما بخشی از صحبت‌های نویدکیا که کمی تأمل برانگیز بود صحبت‌هایی در خصوص خود این بازیکن است.

نویدکیا درباره اینکه به بازی در تیم ملی فکر می‌کند یا نه؟ گفت: «وضعیتم طوری است که حتی به سپاهان هم فکر نمی‌کنم». این صحبت کاپیتان سپاهان بار دیگر شایعه خداحافظی او را به میان آورد و برخی معتقدند لیگ سیزدهم آخرین فصلی بود که نویدکیا به عنوان بازیکن در فوتبال فعالیت می‌کرد اما مدیرعامل باشگاه سپاهان این موضوع را با جدیت تکذیب کرد. مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص اظهار داشت: محرم نویدکیا جزو سرمایه‌های بسیار ارزشمند باشگاه سپاهان محسوب می‌شود.

با وجود تکذیب خداحافظی نویدکیا از سوی مدیرعامل باشگاه سپاهان، پس صحبت‌های این بازیکن چه علتی داشت؟ آیا بار دیگر آسیب‌دیدگی نویدکیا به او فشار آورده که باعث شده کاپیتان سپاهان اینگونه درباره وضعیتش صحبت کند؟ خلیلیان در این رابطه عنوان کرد: او در بازی با ملوان فشار زیادی را تحمل کرد. زمین انزلی هم شرایط مناسبی نداشت و باعث شد نویدکیا یک هفته قبل از پایان لیگ تحت فشار قرار بگیرد.

وی افزود: نویدکیا با همه آسیب‌دیگی‌هایش و شرایطی که دارد برای سپاهان ایثار کرده است و او جایگاه ویژه‌ای در این تیم دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد کاپیتان تیم فوتبال سپاهان بار دیگر در میادین حاضر خواهد شد. این اتفاق سال گذشته هم رخ داد و پیش از آغاز لیگ سیزدهم نویدکیا اعلام کرده بود شاید از فوتبال خداحافظی کند. همان موقع حتی صحبت از حضور این بازیکن در کادر فنی یا هیئت مدیره باشگاه سپاهان مطرح شد اما نویدکیا بعد از انجام عمل جراحی در آلمان دوران نقاهت را پشت سر گذاشت و از نیم فصل دوم به ترکیب زردپوشان اضافه شد. حالا نیز پیش‌بینی می‌شود وی چنین شرایطی داشته باشد و شاید بعد از مدتی استراحت و درمان دوباره نویدکیا بازوبند کاپیتانی تیم سپاهان را به بازو ببندد.

اینکه نویدکیا چه زمانی درباره فصل آینده تصمیم می‌گیرد هنوز مشخص نیست. حتی این بازیکن هنوز اعلام نکرده فصل آینده به فوتبالش ادامه خواهد داد یا نه اما مهرزاد خلیلیان معتقد است نویدکیا فصل آینده هم در سپاهان توپ خواهد زد: «هر زمانی که پزشک، خود این بازیکن و مربی تشخیص بدهد، نویدکیا می‌تواند بازی کند. باید میزان خدماتی که نویدکیا می‌تواند انجام دهد را تشخیص داد و نوع آن را مشخص کرد که در آن زمان باشگاه سپاهان در خدمت نویدکیا خواهد بود».

کاپیتان 31 ساله سپاهان که همیشه در دوران بازیگری‌اش با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده و حتی مصدومیت‌های پی در پی او را از تیم ملی دور کرده است، حداقل یک فصل دیگر در جمع زردپوشان اصفهانی توپ خواهد زد. این موضوع را خلیلیان اعلام و تاکید کرد نویدکیا هنوز توان بازی کردن را دارد. وی در این خصوص گفت: هنوز بسیاری از توانایی‌های نویدکیا پنهان مانده و این بازیکن باید توانایی‌هایش را به معرض ظهور بگذارد.

سپاهان بعد از 8 سال این فصل نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و سال آینده در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت. تماشاگران سپاهان سهمیه نگرفتن سپاهان را یک ناکامی بزرگ می‌دانند و برخی از آنها معتقدند دلیل این ناکامی زردپوشان زلاتکو کرانچار بوده است. حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا این موضوع باعث می‌شود سرمربی کروات زردپوشان اصفهانی به سمت خروجی باشگاه هدایت شود؟ سهمیه نگرفتن تا چه اندازه برای مدیران باشگاه سپاهان مهم است و آیا آنها به فکر تغییر در کادر فنی خود هستند؟ خلیلیان این سؤال‌ها را به این شکل پاسخ می‌دهد: «ما هنوز کارمان در این فصل تمام نشده و آقای کرانچار تا پایان بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا سرمربی تیم ماست».

سپاهان که باید دوم اردیبهشت در عربستان به مصاف الهلال برود، در صورت صعود از گروهش 2 دیدار دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان خواهد داشت تا این فصل را به پایان برساند. مدیرعامل باشگاه سپاهان هم به همین دلیل تصمیم‌گیری در خصوص کادر فنی را به بعد از این بازی‌ها موکول کرده است: «اجازه دهید بازی‌های این فصل ما تمام شود و بعد در خصوص کادر فنی صحبت خواهیم کرد. ما هنوز در آسیا بازی داریم».

هنوز کرانچار از سپاهان نرفته و تکلیفش با این باشگاه مشخص نشده شایعات زیادی در خصوص سرمربی فصل آینده سپاهان به میان آمده است. پس از پایان لیگ که یحیی گل‌محمدی توانست تیم نفت تهران را به مقام سوم لیگ برساند تا این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند صحبت از توافق باشگاه سپاهان و گل‌محمدی مطرح شد که البته این موضوع را مدیرعامل باشگاه سپاهان تکذیب کرد. خلیلیان در این باره گفت: مذاکره و توافق با آقای گل‌محمدی را تکذیب می‌کنم و ما با این مربی صحبتی نداشته‌ایم.

در لیگ چهاردهم تکلیف تیم سپاهان چه خواهد شد؟ آیا کرانچار همچنان به عنوان سرمربی در این تیم ماندنی است یا باید منتظر مربی جدیدی باشیم؟ ناکامی این فصل این تیم اصفهانی باعث می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان باب مذاکره با مربی دیگری را باز کنند؟ مدیرعامل باشگاه سپاهان پاسخ این سؤالات را در آینده خواهد داد اما تاکید دارد که در حال حاضر با هیچکس برای فصل آینده مذاکره‌ای نکرده و منتظر پایان فصل است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied