شمانیوز
شما نیوز

اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۳

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای زمان و نحوه انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سراسری سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۳ ثبت‌نام و شرکت نموده اند، می‌رساند نتایج اولیه آزمون تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه ۳۱/۱/۱۳۹۳ و در قالب کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار داده می‌شود. جهت ورود به سايت سازمان سنجش اينجا كليك كنيد کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی(نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت نمایند. ضمناً داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، لازم است در هفته اول اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نمایند. تكميلي:

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ را اعلام کرد و گفت: این ظرفیت با توجه به پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی حدود ۱۲ هزار نفر تعیین شده است.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظرفیتی که برای این دوره پذیرش در دوره دکتری نیمه متمرکز از سوی دانشگاه ها اعلام شده است ۱۱ هزار و ۹۸۰ نفر است که نسبت به سال گذشته حدود ۱۵۰۰ نفر افزایش داشته است.

وی افزود: ظرفیت در دوره سال ۹۲ حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بود که در نهایت پس از اعمال مرحله تکمیل ظرفیت تعداد ۱۱ هزار و ۳۴۴ نفر قبول شدند.

خدایی خاطرنشان کرد: البته ممکن است در این دوره نیز پس از طی مراحل آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت نیز داشته باشیم که در آن زمان تعداد قبولی ها افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: هزینه نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی بر اساس تصمیم هیات امنای دانشگاهها اعمال می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سال ۹۳ اظهار داشت: نتایج آزمون در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied