شمانیوز
شما نیوز

پاتوق بچه پولدارهای تهرانی جمع شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محصول تولیدی هرشب این تفریح، شماره هایی است که بین دوستان جدید ردو بدل می شود. در نگاه اول بچه مایه دارهای این جا با ماشین هایشان معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، موازی هم حركت می كنند. پسر پرادو و دختر مگان سوار هستند. پسر چيزی می گويد اما دختر با لبخندی پايش را روی پدال گاز ماشينش می گذارد و دور می شود. اما خيلی نمی توانند از هم دور بشوند چون در ترافيك خيابان ترمز می كنند.

شاید جوان ایرانی از جمله جوانانی باشد که در دنیا رکورد خیابان گردی را به خود اختصاص داده و بیشتر وقت خود را در خیابان می گذرانند. نبود هدفگذاری های دقیق برای زندگی سالم از سوی خانواده برای جوانان باعث شده این امر به صورت یک عادت اجتماعی در آید.

محصول توليدی هرشب اين تفريح، شماره هايی است كه بين دوستان جديد ردو بدل می شود. در نگاه اول بچه مايه دارهای اين جا با ماشين هايشان معرفی می شوند. اتومبيل هايی كه بيشتر متعلق به خانواده های رانندگان است تا اينكه محصول دسترنج خود راننده باشد.

اين بازی ها بيشتر اوقات ترافيك سنگين را باعث می شود، تا برای حلش نيروی انتظامی و پليس راهنمايی و رانندگی دست به كار شوند.

نارضایتی اهالی مناطقی که تبدیل به پاتوق این شب گردی ها شده و شکایات پی در پی آنان نیز در این چند ساله منجر به برچیده شدن این هنجار شکنی ها نشده است.

یکی از این مناطق خیابان ایران زمین است که از 26 اردیبهشت ماه در پی نارضایتی اهالی محل و اقدام به موقع نیروهای پلیس، امنیت و آرامش به منطقه بازگشته است.

ساکنان خیابان ایران زمین در پی این اقدام نیروی انتظامی بیانیه ای منتشر کرده اند که متن آن در ادامه می اید:

بيانيه سپاسگزاري اهالي خيابان ايران‌زمين تهران از نيروي انتظامي

در برخورد با هنجار شکنان و مزاحمين نواميس

فرماندهي محترم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران

با سلام و اهداي احترام

بدينوسيله بر خود لازم مي‌دانيم از اقدام به موقع نيروهاي خدوم و زحمتکش نيروي انتظامي در تأمين امنيت و برخورد با مزاحمينِ شهروندان در خيابان ايران‌زمين تشکر خود را اعلام نماييم.

اين افراد هنجارشکن عمدتاً به همراه خودروهاي خود، معابر عمومي را سد مي‌کردند و با رفتارهاي خلاف عفت عمومي، براي عموم مردم ايجاد مزاحمت نموده و مدت‌ها آسايش را از ساکنين منطقه سلب کرده بودند. همچنين به دليل ترفيک ايجاد شده بر اثر اين رفتارها، همه روزه تا پاسي از شب مسيرهاي منتهي به بيمارستان بهمن مسدود و انتقال بيماران اورژانسي دشوار مي‌شد.

لکن با تدابير هوشمندانه و منطقي نيروي انتظامي، از روز جمعه 26/2/1393، امنيت و آسايش به اين منطقه بازگشته است. عملکرد محترمانه و حفظ کرامت انساني در برخورد با متخلفين و در عين حال صلابت يگان‌هاي پليس پيشگيري تهران بزرگ در منطقه شهرک قدس، قابل تحسين است.

اينجانبان تعداد 400 خانوار از ساکنين اين منطقه، زحمات جنابعالي و همکاران مستقر در منطقه را ارج نهاده و از خداوند سلامتي و توفيق تک تک همکاران آن مجموعه را خواستاريم. اميد است با تلاش‌هاي هر چه تمام‌تر آن نهاد مقدس، طعم شيرين امنيت و آسايشِ ايجاد شده، در کام شهروندان پايدار بماند و هنجارشکنان، ديگر اجازه چنين رفتارهايي به خود ندهند.

دعاي خير ما بدرقه راهتان

اهالي و ساکنين خيابان ايران زمين

شهرک قدس- تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied