شمانیوز
شما نیوز

فرار دو دختر جوان برای ازدواج با داعشی‌ها! +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مردی در انگلیس برای بیدار کردن دخترانش از خواب به اتاق آنها رفت اما متوجه شد دو دخترش برای پیوستن به داعش به سوریه رفته اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، این شهروند سومالیایی تبار انگلیس صبح به اتاق دختران دوقلوی خود رفت تا آنها را برای رفتن به مدرسه از خواب بیدار کند اما ناگهان متوجه ناپدید شدن آنها شد. پدر دختران پس از مراجعه به پلیس در شهر منچستر متوجه شد دو دختر دوقلوی 16 ساله اش، نیمه شب فرار و به سمت استانبول پرواز کرده اند تا بتوانند به گروه داعش بپیوندند. روزنامه دیلی میل ادامه داد: این دو دختر برای ازدواج با "مجاهدین" و ارائه کمک و حمایت به اعضای داعش در سوریه و عراق، به استانبول رفته اند تا از آن طریق به داعش ملحق شوند. پلیس تحقیقات خود را در پرونده فرار دو دختر آغاز کرده است و مشخصاً به دنبال پاسخ به این سؤال است که این دو دختر هزینه سفر خود را از کجا تامین کرده اند و این در حالی است که هر دوی آنها هنوز دانش آموز و مشغول تحصیل بودند. پلیس معتقد است این دو دختر از طریق اینترنت با اعضای داعش ارتباط برقرار کرده اند و آنها هزینه این سفر را پرداخته اند تا بتوانند با این دو دختر ازدواج کنند. "محمد شفیق" رئیس بنیاد رمضان یکی از موسسات فعال در زمینه مسلمانان منچستر در این باره گفت: این پدر از اینکه دخترانش به داعش پیوسته اند در حالت شوک قرار دارد.

فرار دو دختر برای ازدواج با داعش+عکس

دیلی میل به نقل از منابع آگاه اضافه کرد: احتمالا این دو دختر برای سفر به سوریه و اجرای عملیات انتحاری در این کشور، اغفال شده اند. منابعی در پلیس انگلیس هم گفتند: پلیس، کامپیوتر و وسایل شخصی این دو دختر را بررسی کرد اما نشانه، فیلم یا سندی درباره ارتباط با داعش یا برنامه ریزی برای سفر به سوریه پیدا نشد. گروه افراط گرای اسلامی داعش نزدیک به القاعده هم اکنون کنترل مناطقی در سوریه و عراق را در دست دارد. داعش که به تازگی حکومت خلافت اسلامی را اعلام کرده متشکل از شمار زیادی از مسلمانان تندرو از کشورهای مختلف جهان است و هم اکنون در حال جنگ همزمان با ارتش این کشور و مخالفان مسلح دیگر موسوم به ارتش آزاد است.

منبع: عصر ایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied