شمانیوز
شما نیوز

یک دختر اکراینی در آستارا مسلمان شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): لحظاتی پیش و همزمان با ماه مبارک رمضان و سالروز ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین علی(ع) یک دختر اکراینی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با قرائت شهادتین، به دین اسلام روی آورد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا، امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در این خصوص خاطرنشان کرد: «آنا مایبا» 21 ساله و اهل «بندر دنپرو پتروفسک» کشور اکراین است که پیش از این پیرو دین «مسیح» و شاخه «ارتدکس» بوده است.

وی ادامه داد: این دختر جوان که دندانپزشک و کارمند یک کلنیک دولتی در کشور اکراین است، پس از آشنایی با یک خانواده آستارایی که در اکراین مشغول به تحصیل در رشته پزشکی بودند، به بررسی دین مبین اسلام می پردازد و پس از شناخت کامل، به این دین روی آورده و مذهب تشیع را برای خود انتخاب می‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود، خواستار توفیق روز افزون این دختر جوان در تمام مراحل زندگی شد و اضافه کرد: اسلام دین زندگی است و نیازهای دنیا و آخرت انسان را تأمین می‌کند.

امام جمعه آستارا در پایان توضیح داد: امروز اسلام در دنیا پیشرفت کرده و میل و رغبت مردم در اقصی نقاط جهان برای پیوستن به این دین بیشتر شده است.

آنا مایبا در سخنانی کوتاه خود نبود تبعیض و توجه به عدالت را یکی از مهمترین دلایل روی آوردن خود به اسلام برشمرد و تصریح کرد: دید اسلام نسبت به زن متعالی و ارزشی است و با اندیشه کالایی برخورد نمی‌شود.

وی نبود اجبار و خشونت را از دیگر محاسن اسلام عنوان کرد و افزود: ایرانیان مبلغان خوبی برای دین مبین اسلام هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied