شمانیوز
شما نیوز

بانوان شمشیرباز ایرانی تنبیه شدند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم ملی شمشیربازی بانوان به مسابقات جهانی کازان روسیه اعزام نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در حالی که از مدت ها قبل قرار بود تیم ملی شمشیربازی بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور روسیه شود اما به دستور فدراسیون این سفر لغو شده است.

تیم ملی بانوان ایران اواسط تیرماه در رقابت ها قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی شرکت کرد اما نتایج قابل قبولی را دراین مسابقات به دست نیاورد.

بانوان اسلحه اپه و فلوره در بخش انفرادی و تیمی در رده های آخر جدول قرار گرفتند؛ در حالی که پیش از اعزام به کره جنوبی همه از کسب مدال در این مسابقات صحبت می کردند.

به نظر می رسد نتایج ضعیف و دور از انتظار دختران شمشیرباز ایران در کره باعث شده است تا مسئولان فدراسیون تیم را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام نکنند. مسابقاتی که به دلیل حضور بازیکنان خوب و باکیفیت جهان از چندین اردو و بازی تدارکاتی می توانست فایده بیشتری برای بانوان داشته باشد.

باید دید برای تیمی که در چندماه آینده بازی های آسیایی اینچئون را پیش رو دارد لغو چنین مسابقات سطح بالایی چه سودی دارد و آیا انجام چند اردوی داخلی و بازی با باشگاه های کشورهای دیگر کمکی به بالارفتن آمادگی آن ها می کند یا خیر

منبع: خبرگزاری ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied