شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار بسکتبال ایران و تایوان / ایران قهرمان شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم ملی بسکتبال کشورمان با برتری مقابل تایوان برای دومین بار پیاپی قهرمان مسابقات کاپ آسیا شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،دیدار فینال پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا عصر امروز بین تیم های ایران و تایوان در ووهان چین برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد حریف خود را 89 بر 79 شکست داده و برای دومین بار پیاپی قهرمان شود.

دو تیم با شکست چین و فیلیپین راهی دیدار نهایی شده بودند.

مهمد بچیروویچ در این بازی ایران را با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان فرستاد.

تایوانی‌ها با شکست چین میزبان راهی فینال شده بودند و قدرت خوبی در این رقابت‌‌ها داشتند و بازی سرعتی در دستور کارشان قرار داشت و در حمله و پرتاب‌های سه امتیازی به خوبی عمل کردند.

ملی پوشان کشورمان در این بازی برخلاف دیدار با فیلیپین یک مقدار ناهماهنگ تر بودند و توپ‌های از دست رفته‌شان بیشتر از دیدارهای دیگر بود.

کوارتر اول با نتیجه 26 بر 21 به سود ایران به پایان رسید و کوارتر دوم را تایوانی‌ها 21 بر 16 بردند تا نیمه نخست را دو تیم با حساب 42 بر 42 مساوی به رختکن بروند.

کوارتر سوم باز هم با برتری 24 بر 20 ایران به پایان رسید، اما در حالی که کمتر از دو ثانیه تا پایان بازی مانده بود پرتاب استثنایی بازیکن تایوانی از میانه میدان توپ را وارد سبد ایران کرد تا صحنه زیبایی در بازی رقم بخورد.

در کوار تر چهارم اختلاف امتیاز به 11 امتیاز هم رسید و این نشان از برتری تیم ملی کشورمان داشت.

شاگردان بچیروویچ در کوارتر چهارم هماهنگی بسیار خوبی داشتند و در نهایت موفق شدند بار دیگر آقایی خود را در بسکتبال ایران نشان داده و با حساب 89 بر 79 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم ملی کشورمان سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و به خوبی از عنوان خود دفاع کرد.

در دیدار رده بندی نیز چینی‌ها مقابل فیلیپین 80 بر 79 شکست را پذیرا شد و در نهایت چهارم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied