شمانیوز
شما نیوز

دستگیری عامل هتک حیثیت زن جوان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، متهم به نشر تصاویر شخصی افراد در صفحه اجتماعی تانگو و هتک حیثیت را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،سرهنگ " احمدرضا رستمی " رئیس پلیس فتای استان مازندران با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا و اعلام این مطلب که فردی ناشناس با ساخت صفحه ای در شبکه اجتماعی تانگو و قرار دادن تصاویر خانوادگی و شماره تماس وی اقدام به نشر اکاذیب، توهین و هتک حیثیت کرده است با هماهنگی قضایی مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام موفق شدند متهم به نام " ف- ا " اهل و ساکن شهرستان ساری را شناسایی کنند.

سرهنگ رستمی ادامه داد: با شناسایی متهم، مأموران و کارآگاهان پلیس در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند که متهم پس از دستگیری در اظهارات خود عنوان داشت با توجه به ارتباطات خانوادگی که با شوهر شاکیه داشته ام به شماره تماس و تصاویر خانوادگی آنان دسترسی پیدا کردم و برای انتقامجویی مرتکب بزه شدم.

سرهنگ رستمی با هشدار به شهروندان از آنان درخواست کرد: عکس های خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و بر فعالیت فرزندان خود در شبکه های اجتماعی نظارت بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied