شمانیوز
شما نیوز

اقدام زشت روزنامه های زنجیره ای

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):با گذشت دو هفته از تهاجم ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و درحالیکه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان در اندوه این مصیبت نشسته‌اند، اما گویا در ایران اسلامی که پرچمدار افشاگری علیه توحش رژیم صهیونیستی است، عده‌ای از تریبون‌دارهای سیاسی و رسانه‌ای پی‌گیری دعاوی جناحی و حزبی را بر انعکاس مظلومیت فلسطینیان و سبعیت صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،،با گذشت دو هفته از تهاجم ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و درحالیکه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان در اندوه این مصیبت نشسته‌اند، اما گویا در ایران اسلامی که پرچمدار افشاگری علیه توحش رژیم صهیونیستی است، عده‌ای از تریبون‌دارهای سیاسی و رسانه‌ای پی‌گیری دعاوی جناحی و حزبی را بر انعکاس مظلومیت فلسطینیان و سبعیت صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند.

نمونه بارز گزاره فوق را می‌توان در تیترهای صفحه نخست برخی روزنامه‌های منتسب به جریانی خاص به وضوح و بدون شرح مشاهده کرد.
در شرایطی که هرروز بر تعداد قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مردم محصور غزه افزوده می‌شود و حتی رسانه‌های بین‌المللی وابسته به دستگاه تبلیغاتی استکبار به منظور القاء بی‌طرفی به انعکاس وقایع غزه (البته با کوچک نمایی) می‌پردازند، اما گویا مطبوعات منتسب به جریان مزبور در فضای دیگری سیر می‌کنند و برایشان آزادی احزاب، انتخابات مجلس آینده، خداحافظی یک فوتبالیست و زیرسیطره ادبیات بودن تئاتر از اولویت و ارزش خبری بیشتری نسبت به فاجعه غزه برخوردار است.
نگاهی گذرا به صفحات نخست نشریات بین‌المللی که حمایت دولت‌هایشان از جنایات رژیم اشغالگر قدس علنی است و ارتباط آن‌ها با یک واسطه به سران رژیم صهیونیستی برمی‌گردد نشان می‌دهد حتی این رسانه‌ها هم نتوانسته‌اند چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه ببندند. در ذیل این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه‌های آمریکایی و انگلیسی الصاق شده است که دولت‌های هر دو کشور به وضوح و آشکارا از جنایات صهیونیست‌ها در غره حمایت کرده‌اند اما این روزنامه‌ها با وجود حمایت‌های مالی و نظامی گسترده‌ دولت‌هایشان تیتر یک خود را به فاجعه انسانی صهیونیست‌ها در غزه اختصاص داده‌اند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied