شمانیوز
شما نیوز

رقم قرارداد بازیکنان تیم استقلال + جدول

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): باشگاه استقلال رقم قرارداد بازیکنان این تیم برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد. مبالغ قرارداد 19 بازیکن تیم فوتبال استقلال در شرایطی اعلام شده است که به نظر می رسد تعداد بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ چهاردهم بیشتر باشد. ضمن اینکه در این جدول نامی از اعضای کادر فنی این تیم و امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان به چشم نمی‌خورد!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در راستای تاکید وزیر ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر فوتبال در شفاف سازی قراردادهای بازیکنان ، باشگاه استقلال ریز قراردادهایش را منتشر کرد. طبق اعلام باشگاه استقلال، رقم قراردادهای منعقده میان باشگاه استقلال و بازیکنان بزرگسال در فصل 93-94 به شرح زیر است:

لازم به ذکر است که قرارداد کلیه بازیکنان استقلال 2 یا 3 ساله بوده و فاقد هرگونه شرایط خاص ویژه بازیکنان است. کلیه قراردادها بنا به تاکید بهرام افشارزاده ، مدیرعامل باشگاه در قالب سیاست های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان، سقف بودجه مصوب برای باشگاه و منافع دوطرفه باشگاه - بازیکن تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون برخی از تیم های لیگ برتری مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی خود را اعلام کرده اند اما برخی تیم ها که از قضا حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد است، رقم قرارداد بازیکنانشان را اعلام نکرده اند. استقلال نیز در شرایطی رقم قراردادها را اعلام کرده است که خبری از قرارداد کادر فنی این تیم نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied