شمانیوز
شما نیوز

عربستان دستور حمله به غزه را صادر کرد!

دیوید هارست تحلیلگر آمریکایی در مقاله ای تحت عنوان "حمله به غزه به دستور پادشاه عربستان صورت می گیرد" فاش می کند که در حمله رژیم اسرائیل به غزه و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان برخی کشورها با هم همکاری داشته اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، هافینگتون پست از ائتلاف مصر ، برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و رژیم اسرائیل برای حمله به غزه خبر داد.

همچنین در این گزارش آمده است دستور حمله را عربستان سعودی صادر کرده است. دیوید هارست تحلیلگر آمریکایی در مقاله ای تحت عنوان "حمله به غزه به دستور پادشاه عربستان صورت می گیرد" فاش می کند که در حمله رژیم اسرائیل به غزه و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان برخی کشورها با هم همکاری داشته اند. هرست در این مطلب می نویسد: با وجود آنکه مصر از آنچه در غزه رخ می دهد ناراحت نیست و سامح شکری وزیر خارجه مصر جنبش حماس را مسئول کشته شدن غیر نظامیان دانسته است، اما نتانیاهو به هیچ یک از شرکای ناتوان اهمیت نمی دهد زیرا آمریکا و مصر نمی توانند پوشش لازم از عملیات نظامی به این سرسختی را فراهم آورند و نتانیاهو به شریک سوم اعلام نشده در این ائتلاف نامقدس اهمیت می دهد. هرست می افزاید: شریک سوم و مهمترین شریک در نشان دادن چراغ سبز برای عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه نیز عربستان سعودی است. این رسانه نوشت حمله به غزه با دستور پادشاه عربستان صورت می گیرد و این دستور سلطنتی نیز یک سرّ فاش شده در اسرائیل است که همه مسئولان سابق دفاعی و کنونی از آن با خوشحالی یاد می کنند. منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied