شمانیوز
شما نیوز

خارج کردن ۲۳۲ دندان از فک نوجوان هندی! +عکس

وی افزود: ما این نوجوان را به اتاق جراحی بردیم. فکر می کردم عمل ساده ای باشد اما وقتی فکش را شکافتیم دیدیم چندین و چند دندان مرواریدی شکل در استخوان آرواره اش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، بیمارستان بمبئی روز پنجشنبه اعلام کرد: جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان نوجوان هندی خارج کردند.

خبرگزاری فرانسه از بمبئی، رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستان بمبئی گفت: آشیک گاوای به دلیل تورم شدید در سمت راست فک پایینی خود به این بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان گمان کردند وی دچار ورم دندان شده است.

اخبار,اخبار گوناگون ,جراحی دندان

وی افزود: ما این نوجوان را به اتاق جراحی بردیم. فکر می کردم عمل ساده ای باشد اما وقتی فکش را شکافتیم دیدیم چندین و چند دندان مرواریدی شکل در استخوان آرواره اش قرار دارد. رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستان بمبئی تاکید کرد: پس از خارج کردن این دندان دریافتیم که دندان های تیله ای مانند دیگری نیز دیده می شود. وی ادامه داد این عمل هفت ساعت طول کشید و در مجموع بیش از 232 دندان از فک پائینی این نوجوان خارج شد. سورش گاوای پدر این نوجوان گفت: ما خیلی نگران بودیم و فکر می کردیم پسرمان به سرطان مبتلا شده است. منبع: واحد مرکزی خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied