شمانیوز
شما نیوز

انتصاب عضو فعال فتنه 88 به عنوان مدیرکل

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):گفته می شود جواد قدس علوی برادر سید رضی قدس علوی از فعالین فتنه 88 و مسئول دفتر صانعی به زودی به عنوان مدیر کل شیلات استان گلستان معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، با خبر شدیم که جریان فتنه همچنان در گلستان فعال است و در حال به دست گرفتن هدایت دستگاههای اجرایی استان است.

آخرین خبر اینکه جواد قدس علوی عضو جبهه مشارکت استان و برادر و از مسئولان دفتر ایت الله صانعی در گرگان به عنوان مدیر کل شیلات استان منصوب شده و قبل از عید سعید فطر معارفه خواهد شد.
فعالیت قدس علوی در فتنه 88 تا جایی پررنگ بود که منجر به نعطیلی دفتر صانعی در گرگان شده و آیت الله نورمفیدی هم برادر وی را از حوزه علمیه اخراج کرده بود.
امیدواریم آقای دکتر صادقلو بیش از این به فتنه گرها مجال ندهد و به شعار اعتدال دولت وفادار باشد .
سید رضی قدس علوی از روحانیونی است که به صادقلو استاندار از لحاظ فکری خیلی نزدیک است تا جایی که در سالهای گذشته از وی به عنوان سخنران در رامیان استفاده می کرده است .
جواد قدس علوی هم در سالهای 81 تا 84 در دوران اصلاحات و استانداری هاشم مهیمنی فرماندار کردکوی بوده است . همچنین مدرک تحصیلی وی در زمینه کشاورزی است و تا کنون نیز کارمند سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و سابقه شیلاتی ندارد. منبع:گلستان ما
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied