شمانیوز
شما نیوز

روش‌عجیب برای پاک‌کردن خالکوبی+تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مردی اهل فلوریدا پس از گذراندن چندین دوره زندان قبل از 20 سالگی ، سرانجام نوع زندگی خود را تغییر داد

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، اریکس ماکوس 22 ساله به انتهای دوره دو ساله جوش کاری رسیده بود که متوجه شد خالکوبی های متعدد روی صورتش یافتن شغل مناسب را برای او سخت کرده است، بنابراین او از یکی از همکلاسی هایش خواست تا آنها را با چرخ سیمی از بین ببرد.

این چرخ سیمی نوعی آسیاب است که سطح اشیاء را پیش از فرآیند جوشکاری آماده می کند و با آن چندین لایه از سطح صورت ماکوس برداشته شد و تمام چیزی که از آن باقی ماند یک صورت قرمز مشابه با صورت جوش دار بود.
ماکوس از وقتی تنها 12 سال داشت به یک باند سرقت پیوست و در همان نوجوانی به خاطر دزدی بازداشت شد و پس از آن جرائم زیادی را بیشتر در زمینه دزدی اتومبیل مرتکب شد و کم کم رو به انواع خالکوبی مربوط به باند و دسته های تبه کاری آورد. پس از پشیمانی از سوابق گذشته ، او دریافت که نمی تواند با صورتی پر از خالکوبی شغل مناسبی پیدا کند، بنابراین او شیوه پاک کردن خالکوبی با لیزر را امتحان کرد ولی پس از هشت بار تکرار این درمان، به نتیجه قابل توجه ای دست نیافت و در پی روش موثرتری رفت.
روش عجیب برای پاک کردن خالکوبی+تصاویر
او تصمیم گرفت از همکلاسی اش برایان بادلاک بخواهد با چرخ سیمی این نقوش را پاک کند و برای این کار درد زیادی را متحمل شد و حتی در پی این عمل به چشم راست او صدمه وارد شد و ماه ها طول کشید تا دید او به صورت نرمال درآمد ولی خالکوبی ها پاک شده بود. این مرد جوان اکنون از هرگونه بزهکاری و خالکوبی های متعدد خود را به دور نگه داشته و در یک واحد جوشکاری مشغول به کار شده است.
روش عجیب برای پاک کردن خالکوبی+تصاویر روش عجیب برای پاک کردن خالکوبی+تصاویر

منبع: نیک صالحی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied