شمانیوز
شما نیوز

علی مطهری:عده ای خود را پدرخوانده انقلاب می‌دانند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وی با اشاره به سخن شهید مطهری مبنی بر اینکه انقلاب فرزند خور نیست بلکه غفلت انقلابیون راستین باعث می شود انقلاب فرزندان خود را از بین ببرد و در صورت جلوگیری از رخنه فرصت طلب ها چنین اتفاقی نخواهد افتاد، گفت: بنابراین وظیفه داریم در مقابل این گروه اندک ولی پر ادعا بایستیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه عده ای خود را پدرخوانده انقلاب می‌دانند و معتقدند که همه باید همانند آنها فکر و اظهار نظر کنند، تصریح کرد: این امر خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند و راه هرگونه اصلاحی را می‌بندد و به مرور انقلابیون اولیه و راستین را به حاشیه می راند. علی مطهری ، با اشاره به تلاش برخی جریان ها جهت منزوی کردن سابقان انقلاب گفت: این امر گذشته از هواهای نفسانی، ناشی از امر دیگری است و آن اینکه برخی در کشور اعتقاد دارند که همه باید مانند آنها فکر کنند. نمونه آن حملات عده ای پس از اظهار نظرهای انتقادی اخیر حجه الاسلام و المسلمین ناطق نوری است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمونه دیگر شکایت تعدادی از نمایندگان از من به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است، افزود: بسیار مضحک است که چند نماینده از نماینده‌ای دیگر به خاطر همانند نبودن اظهارنظرها و مواضعش با آنها شکایت کنند. وی با بیان اینکه عده ای خود را پدرخوانده انقلاب می‌دانند و معتقدند که همه باید همانند آنها فکر و اظهار نظر کنند، تصریح کرد: این امر خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند و راه هرگونه اصلاحی را در آن می‌بندد و به مرور انقلابیون اولیه و راستین را به حاشیه می راند. مطهری با بیان اینکه این اقدامات باعث میدان پیدا کردن افراد فرصت طلب می شود، ادامه داد: برای حل این مشکل افراد مصلح و دلسوز انقلاب و به بیان دیگر دوستان دانای انقلاب باید مقابل این افراد که در صورت خوشبینی دوستان نادان انقلاب و در صورت بدبینی یا واقع بینی دشمنان دانای انقلاب هستند بایستند. وی با اشاره به سخن شهید مطهری مبنی بر اینکه انقلاب فرزند خور نیست بلکه غفلت انقلابیون راستین باعث می شود انقلاب فرزندان خود را از بین ببرد و در صورت جلوگیری از رخنه فرصت طلب ها چنین اتفاقی نخواهد افتاد، گفت: بنابراین وظیفه داریم در مقابل این گروه اندک ولی پر ادعا بایستیم. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه شکسته شدن حرمت انقلاب، روحانیت و ابهت نظام از دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد آغاز شد، توضیح داد: در 8 سال گذشته جایگاه نظام و مقامات عالی رتبه آن نزد مردم تنزل پیدا کرد اما حالا باید به تدریج این آسیب را ترمیم کنیم. منبع: خانه ملت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied