شمانیوز
شما نیوز

رونالدو پشت پرده انتخاب مردسال فوتبال را فاش کرد+عکس

ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین شال منقش به پرچم فلسطین را به گردن انداخت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین شال منقش به پرچم فلسطین را به گردن انداخت و پشت پرده انتخاب مرد سال فوتبال جهان را فاش کرد.

«کریستیانو رونالدو» در این باره گفت: طرفداری از کودک فلسطینی را با حمایت رییس‌ جمهور اسرائیل عوض نمی‌کنم.

رونالدو که پیش از این دعوت رییس رژیم صهیونیستی را برای سفر به این کشور را رد کرده بود و کفش‌هایی طلای خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فروخته و پول آن را برای ساخت مدارس و موسسه خیریه در این کشور فرستاده بود گفت: "اگر من فقط یک بار بگویم که اسرائیل را دوست دارم، فیفا من را بهترین بازیکن سال معرفی می‌کند ولی مردم می‌دانند که چند سال است که حق من را می‌خورند ولی من طرفداری آن کودک گرسنه فلسطینی را با حمایت از رییس جمهور اسرائیل عوض نمی کنم.".

لازم به ذکر است بسیاری از ناظران فوتبال جهان، انتخاب مکرر «لیونل مسی» به عنوان مردسال فوتبال جهان ــ بویژه انتخاب عجیب وی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل، که سر و صدای حامیان او را نیز درآورد ــ را به حمایت لابی های صهیونیستی از وی نسبت می دهند. مسی با سفر به اسرائیل و حضور در کنار دیوار ندبه، ارادت خود به این رژیم جعلی را ثابت کرده است.

جالب اینکه در مقابل مسی، «دیگو مارادونا» دیگر اسطوره فوتبال آرژانتین قرار دارد که همنوا با جنبش های چپ آمریکای لاتین، از آرمان آزادی فلسطین دفاع می کند و همواره مغضوب فیفا و سازمان های رسمی و نیز تشکیلات مافیایی فوتبال جهان بوده است. منبع: ابنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied