شمانیوز
شما نیوز

جنایت هولناک داعش در سوریه + تصاویر(۱۸+)

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تروریست‌های داعش روز پنجشنبه عملیاتی را برای تصرف پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در منطقه «عین عیسی» شهر الرقه با استفاده از ۳ کامیون بمبگذاری شده برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در حمله تروریستهای داعش به یک پایگاه ارتش سوریه در الرقه ده‌ها تن از طرفین درگیری کشته شدند.

گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده است در حمله تروریستهای داعش به یک پایگاه ارتش سوریه در رقه در شمال سوریه ۲۷ تن از افراد ارتش سوریه کشته شدند. در این حمله همچنین ۱۴ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

تروریست‌های داعش عملیاتی را برای تصرف پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در منطقه «عین عیسی» شهر الرقه با استفاده از ۳ کامیون بمبگذاری شده آغاز کردند که ۲ دستگاه از آن‌ها پیش از رسیدن به مقر لشکر از سوی نیروهای این پایگاه منهدم شد، اما سومین دستگاه کامیون در نزدیکی دروازه مقر لشکر منفجر شد.

پایگاه ۹۳ ارتش سوریه در واقع لشکر تانک‌هاست و شمار سربازان موجود در آن ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر گزارش شده به اضافه ده‌ها سرباز پایگاه ۱۷ ارتش سوریه در رقه که پیش از تصرف توسط گروه تکفیری داعش موفق به خروج از مقر این لشکر و به لشکر ۹۳ ملحق شدند.

منابع می‌دانی سوری در پایگاه ۹۳ ارتش سوریه درباره این حمله تاکید کردند که نیروهای سوری مستقر در این پایگاه موفق شدند، حمله این گروه تروریستی تکفیری را دفع کنند و ۱۴ تکفیری داعش نیز به هلاکت رسیده‌اند.

عناصر تکفیری داعش پس از کشتن سربازان سوری تعدادی از آنان را سر بریدند.

تروریست به هلاکت رسیده داعش

تروریست به هلاکت رسیده داعش

منبع: ابنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied