شمانیوز
شما نیوز

بازی دو سر باخت مجلس در استیضاح وزیر علوم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اگر حتی دو سه نفر از آنها مشکل اصلی مملکت را استیضاح وزیر علوم و از آن بالاتر شخص وزیر علوم و حتی سیستم آموزش عالی دانستند با قدرت در جلسه علنی حضور یابند و رای بدهند. اما اگر خداوکیلی حرف مردم چیز دیگری بودتشریف ببرند منزل و استراحت کنند تا رضایت خداوند را فراهم کنند. مگر نه اینکه رضایت خدا از میان رضایت خلق می گذرد؟

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، اگر حتی دو سه نفر از آنها مشکل اصلی مملکت را استیضاح وزیر علوم و از آن بالاتر شخص وزیر علوم و حتی سیستم آموزش عالی دانستند با قدرت در جلسه علنی حضور یابند و رای بدهند. اما اگر خداوکیلی حرف مردم چیز دیگری بودتشریف ببرند منزل و استراحت کنند تا رضایت خداوند را فراهم کنند. مگر نه اینکه رضایت خدا از میان رضایت خلق می گذرد؟

1- کاش نمایندگان محترم که فرداصبح در خودروهای خود لمیده اند و عازم جلسه پارلمان هستند، ده دقیقه وقت بگذارند و در میدان بهارستان پیاده شوند و از ده نفر در باره دغدغه هاشان سوال کنند. اگر حتی دو سه نفر از آنها مشکل اصلی مملکت را استیضاح وزیر علوم و از آن بالاتر شخص وزیر علوم و حتی سیستم آموزش عالی دانستند با قدرت در جلسه علنی حضور یابند و رای بدهند. اما اگر خداوکیلی حرف مردم چیز دیگری بودتشریف ببرند منزل و استراحت کنند تا رضایت خداوند را فراهم کنند. مگر نه اینکه رضایت خدا از میان رضایت خلق می گذرد؟ 2- فردا ظهر دو اتفاق ممکن است بیفتد که هردوی آن برای همه نماینده ها اعم از استیضاح کننده و نکننده! خسارت است. اگر فرجی دانا باز هم وزیر بماند که مجلس یک کوپن اساسی اش را سوزانده و شکست هم خورده است. بدتر اینکه به زعم مخالفان فرجی دانا، او بر اسب مراد سوار می شود و می تازد! و اگر فرجی دانا وزیر نماند، این ادعای تبلیغاتی که راه افتاده و می گوید:"مجلس می خواهد توی کار دولت بگذارد" جا می افتد و تا نمایندگان بخواهند این شائبه را از خودشان دور کنند، انتخابات بعدی شروع شده و خیلی ها پشت در مجلس دهم مانده اند. با این توصیف، حتی اگر همین الان- یعنی قبل از آنکه فرجی دانا به مجلس بیاید - نمایندگان استیضاح کننده امضاهای شان را پس بگیرند هیچ تفاوتی نخواهد داشت با اینکه فردا همه 290نماینده به او رای منفی بدهند. مجلس وارد یک بازی "دو سر باخت" شده. 3- فرجی دانا قطعا ضعف های اساسی در کارش هست. اما با بازی سیاسی ای که راه افتاده آن ضعفها پنهان می شود و دغدغه های اصلی موجود در نظام آموزش عالی باز هم باقی می ماند.

منبع: خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied