شمانیوز
شما نیوز

واکنش روحانی به اولین استیضاح کابینه یازدهم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  رئیس‌جمهور در جمع مردم اردبیل گفت:‌ امیداریم نمایندگان در چارچوب قانون اساسی و آئین نامه مجلس به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حجت الاسلام حسن روحانی در سفر استانی به اردبیل در ورزشگاه تختی این استان با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح وزیر علوم، گفت: گرچه الان وزیر دانشمند ما در مجلس به خواسته تعدادی از نمایندگان استیضاح می‌شود، بنده باید در آن جا حضور می‌داشتم ولی در اردبیل حضور پیدا کردم و از نمایندگان اردبیل تشکر می‌کنم؛ من امیدوارم نمایندگان مجلس در چارچوب قانون اساسی و آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی به وظایف خود عمل کنند.

رئیس‌جمهور افزود: در آستانه هفته دولت و نزدیک بازگشایی دانشگاه‌ها با رای قاطع خود شاهد حضور وزیر با رای قاطع‌تر در صحنه دانشگاه‌های کشور باشیم.

وی تاکید کرد: امروز روی احیای اخلاق است؛ من به شما مردم قول دادم که در این دولت ما با جهان تعامل خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور در سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان اردبیل، اظهار کرد: من از آغاز تبلیغاتی انتخابات 3 وعده را به مردم داده‌ام، مبارزه با فساد یکی از آن‌ها بود که در آغاز صحبت نیز به تحقق سه وعده بزرگ به ملت قهرمان ایران، اشاره می‌کنم، سپس به اردبیل عزیز و برنامه‌هایی که دولت برای این استان مدنظر دارد، می‌پردازم.

وی افزود: در سال گذشته کشور ما با تورم بسیار شدید و سرسام آور بالای 40 درصد مواجه بود و کار دولت یازدهم نیز در شرایط رکود عمیق آغاز شد؛ من در آغاز دولت، در برنامه‌ای که برای مردم در صدا و سیما تشریح می‌کردم گفتم ما تا پایان سال 92 تورم را به 35 درصد‌ می‌رسانیم درحالی‌که تا پایان سال 92 تورم به کمتر از 34 درصد رسید.

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: در آغاز امسال ‌اعلام کردم که تا پایان سال 93 تورم به 25 درصد می‌رسد درحالی که امروز در محضرمردم شریف اردبیل اعلام می‌کنم تورم تا پایان امسال به زیر 20 درصد می‌رسد. منبع: خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied