شمانیوز
شما نیوز

تاسف ظریف از استیضاح فرجی دانا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر امور خارجه چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از تصمیم مجلس برعزل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار تاسف کرد و گفت: امروز (29 مرداد) روز خوبی برای روابط دولت و مجلس نبود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، وزیر امور خارجه چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از تصمیم مجلس برعزل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار تاسف کرد و گفت: امروز (29 مرداد) روز خوبی برای روابط دولت و مجلس نبود.

محمدجواد ظریف که شامگاه چهارشنبه در یک مصاحبه زنده تلویزیونی پیرامون مذاکرات و پرونده هسته‌ای ایران در کانال پنج (شبکه تهران) شرکت کرده بود، در پایان بخش اول برنامه وقتی مجری از او پرسید به نظر سرحال نمی‌آیید. آیا این به ماجرای امروز مجلس مربوط می‌شود؟ گفت: دولت یکی از بهترین وزرایش را از دست داد. دکتر فرجی دانا فقط وزیر (نیروی اجرایی) نبود بلکه فردی دانشمند، ولایتمدار و فرهیخته است. وزیر امور خارجه در پاسخ به مجری برنامه که پرسید آیا حضور رئیس جمهور در مجلس به گرفتن رای اعتماد کمک نمی‌کرد، گفت: رئیس جمهوری قولی به مردم اردبیل داده بود و این قول باید اجابت می‌شد. منبع: ابلنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied