شمانیوز
شما نیوز

گزارشی تکان‌دهنده از زنان قربانی خشونت جنسی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک عکاس امریکایی با انتشار مقاله ای تصویری به تشریح مستند زندگی زنان قربانی خشونت و آزار جنسی همکاران و فرماندهان خود در ارتش امریکا پرداخته است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از روزنامه دیلی میل، نکته تکان دهنده ای که این مقاله به آن اشاره می کند این است که قربانیانی که این آزار و اذیت ها را گزارش کرده اند از کار بیکار شده اند.

"ماری کالورت" عکاس فینالیست جایزه پولیتزر برگشته تا یک مسئله انسانی که نادیده گرفته می شود یا این که مردم از آن آگاه نیستند،در کانون توجه قرار دهد.
در حالی که کار او - با محوریت زنان و کودکان در بحران - او را به سراسر جهان از جمهوری دموکراتیک کنگو گرفته تا هند برده است، آخرین ماموریت او به خانه بسیار نزدیک است.
عکاس سابق واشنگتن تایمز مقاله ای تصویری را گردآوری کرده که تلاش دارد آزار و اذیت جنسی گسترده زنان در ارتش آمریکا را که گزارش نمی شود، افشا کند.
کالورت می گوید که حدود 26000 مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی در نیروهای مسلح در سال گذشته اتفاق افتاده است، اما از بین هر هفت قربانی فقط یک قربانی این حملات را گزارش داده است.
از بین هر 10 حمله گزارش شده هم فقط یک مورد به دادگاه کشیده شد.
کالورت در ابتدا از قضیه جسیکا هیونس، مکانیک جت های جنگنده نیروی هوایی که توسط یکی از اعضای اسکادران خود مورد تجاوز قرار گرفت الهام گرفت.
پس از آزار و اذیت مداوم و تلافی همکارانش، پرونده فرد متجاوزیک روز قبل از شروع دادگاه افشا شد. فرمانده جدید دادگاه گفت "،" اگرچه او( متجاوز) مثل یک نجیب زاده (جنتلمن ) رفتار نکرده، اما هیچ دلیلی برای پیگرد قانونی وجود ندارد ".
هینوس پس از این اتفاق به دلیل ابتلا به اختلال استرس پس از رویداد از ارتش مرخص شد.
کالورت می گوید بیشتر قربانیان مانند هینوس در نتیجه این آزار جنسی مجبور شده اند از خدمت بیرون بیایند و همچنان از اثرات شوک جنسی نظامی (MST) مانند افسردگی و سوء مصرف مواد مخدر رنج ببرند.
و به این ترتیب او شروع به ملاقات با آن قربانیان کرد و داستان های آنها را با عکس مستند کرد. نتیجه این کار مقاله تصویری" نبرد در درون:خشونت جنسی در ارتش امریکا،" است نگاهی خیره کننده و دلخراش به این که چگونه این زنان مجبورند زندگی کنند.
"ملیسا بانیا بنری" را بر روی پلی در ورود ی ایستگاه دریایی سن دیگو در دست گرفته. این قربانی تجاوز جنسی بخشی از مقاله تصویری کالورت تحت عنوان" نبرد در درون: خشونت جنسی در ارتش امریکا " است.
ویرجینیا مسیک در جریان آموزش های پایه توسط گروهبان آموزش دهنده خود در پایگاه نیروی هوایی لکلند مورد تجاوز قرار گرفت. فرد متجاوز به جرم تجاوز به 10 زن تحت فرمان خود محکوم شناخته شد و در حال گذراندن محکومیت 20 سال زندان خود است. او یونیفورم قدیمی خود را در خانه نگه داشته است.
دکتر نانسی لوتواک، پزشک اداره اورژانس کهنه سربازان در نیویورک، اتاقی را فقط برای کهنه سربازان زن راه اندازی کرده تا آنها بتواند در یک مکان امن تجربه خود از مورد آزار قرارگرفتن در ارتش و مشکلات سلامتی ناشی از این تجاوز را بازگو کنند.
مردیت هیلدرمن کره ای زمانی که توسط یک تفنگدار دریایی مورد تجاوز قرار گرفت بود، زبان شناسی در جمع تفنگداران دریایی ایالات متحده و نو عروس بود. گروهبان استاد او به او گفت: "تو باید آن را بپذیری. شما ازدواج کرده ای و همسرت اینجا نیست". در حال حاضر او از ارتش بیرون آمده است.
ناتاشا شوت، 21 ساله، درجریان آموزش های پایه توسط گروهبان آموزشی مورد حمله جنسی قرار گرفت و بعد از گزارش این حمله در فورت جکسون، کارولینای جنوبی، مورد آزار و اذیت های دیگر گروهبانهای آموزش دهنده قرار گرفت. در حالی که گروهبان دوم. لوئیس کورال در حال گذراندن فقط چهار سال زندان برای حمله به او و چهار زن دیگر است، ناتاشا روزانه از نوعی بیماری روحی موسوم به PTSD (اختلال تنش زای پس از رویداد یا استرس پس از سانحه )ناشی از آن حمله رنج می برد.
جنیفر نوریس و جسیکا هینوس از قربانیان تجاوز در ارتش در مورد آن حملات جنسی بحث و گفتگو می کنند.جنیفر نوریس پس از پیوستن به نیروی هوایی ایالات متحده در 21 سالگی ، توسط مامور استخدامش مواد مخدر خورانده شد و مورد تجاوز قرار گرفت. جسیکا هینوس، هم مکانیک جت جنگنده نیروی هوایی بود که توسط یکی از اعضای اسکادران خود در پایگاه نیروی هوایی لکلند مورد تجاوز قرار گرفت.
جنیفر نوریس پس از پیوستن به نیروی هوایی ایالات متحده در 21 سالگی، توسط مامور استخدامش مواد مخدر خورانده شد و مورد تجاوز قرار گرفت .در مدرسه فن آوری، او در مقابل تجاوز جنسی مربی خود ایستاد و با او گلاویز شد و بعد از آن با زیرکی از دست درازی فرماندهانش شانه خالی کرد. او پس از گزارش حملات جنسی با اقدامات تلافی جویانه همکاران خود مواجه شد و در حال حاضر از PTSD( استرس پس از سانحه) رنج می‌برد.
سوزی کامپوکس برای مرگ دخترش ، سوفی کامپوکس، گروهبان ارتش که پس از اینکه بارها و بارها در ارتش ایالات متحده مورد تجاوز قرار گرفته بود در شرایطی مشکوک خودکشی کرد، سوگواری می کند. او بر سر قبر دخترش در کلرمون، فلوریدا ایستاده است.
سوزی کامپوکس برای مرگ دخترش ، سوفی کامپوکس، گروهبان ارتش گریه می کند.او پس از اینکه بارها و بارها در ارتش ایالات متحده مورد تجاوز قرار گرفته بود در شرایطی مشکوک خودکشی کرد.
کیت وبر زمانی که 19ساله بود یک هفته در استقرار نیروها در آلمان مورد تجاوز قرار گرفته بود. "من فقط همه چیز را از دست دادم. لحظه ای که مرا لمس کرد دانستم او بارها این کار را کرده است. او توانست از تنبیه در امان باشد زیرا زنجیره فرماندهی چنین اجازهای به او داد. " وبر از PTSD شدید ناشی از تروما جنسی نظامی زمانی که در نیروی هوایی ایالات متحده بود رنج می برد.
تیفانی برکلند و الیشا مورو زمانی که پس از پیوستن به گارد ساحلی درحال طی کردن آموزش های پایه بودند. توسط یک فرمانده گروهان مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. الیستا دست به خودکشی ساختگی زد تا از دست او خلاص شود. آنها به دلیل ترس از اخراج این آزار و اذیت را گزارش نکردند اما هنگامی که با قربانی سوم ملاقات کردند موضوع را فاش کردند. هنگامی که پرونده آنها به دادگاه رفت، آنها یک زن جوان چهارمی را دیدند که به تازگی توسط همان فرمانده گروهان مورد تجاوز قرار گرفته بود. برکلند و مورو از این که زودتر پا پیش نگذاشته اند احساس گناه می کنند.
کیت وبر زمانی که 19ساله بود یک هفته در استقرار نیروها در آلمان مورد تجاوز قرار گرفته بود. "من فقط همه چیز را از دست دادم. لحظه ای که مرا لمس کرد دانستم او بارها این کار را کرده است.
ناتاشا شوت، ساله21، درجریان آموزش های پایه توسط گروهبان آموزشی مورد حمله جنسی قرار گرفت و بعد از گزارش این حمله در فورت جکسون، کارولینای جنوبی، مورد آزار و اذیت های دیگر گروهبانهای آموزش دهنده قرار گرفت. در حالی که گروهبان دوم. لوئیس کورال در حال گذراندن فقط چهار سال زندان برای حمله به او و چهار زن دیگر است، ناتاشا روزانه از نوعی بیماری روحی موسوم به PTSD (اختلال تنش زای پس از رویداد یا استرس پس از سانحه )ناشی از آن حمله رنج می برد.او در حال حاضر در فورت براگ در کارولینای شمالی مستقر است، او بخاطر گزارش حمله جنسی با احضاریه پنتاگون مواجه شد.
سناتور کیرستن گیلیبرند در تلاش است موارد تجاوز به عنف نظامی را از زنجیره ای فرماندهی خارج کند.رای اخیر مجلس سنا برای تصویب " قانون بهبود عدالت نظامی" پیشنهادی او ، برای تصویب شدن 5 رای کم داشت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied