شمانیوز
شما نیوز

نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تماشا و عکاسی از جنگ دو شیر نر که صدای غرش آنها تا دور دست ها به گوش می رسید کار بسیار هیجان انگیزی بوده که اتفاقی و از سر شانس آنها پیش آمده است. عکس های زوج فرانسوی از نبرد در نهایت با عکس های صورت های خونین دو شیر نر به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، گزارش "کترز"، "لورنت رنود" و همسرش "دومنیک هاوشن" دو عکاس آماتور و جهانگرد فرانسوی برای تماشای مناظر طبیعی پارک حیات وحش "ماسایی مارا" به این منطقه رفته بودند که صدای مهیب غرش شیرهای نر توجه آنها را به خود جلب کرد. لورنت در یادداشتی که همراه عکس ها منتشر کرده گفته صدای مهیب از دو شیر نر بوده که برادر و هردو در یک دسته بوده‌اند ولی ناگهان به جان هم می افتند و جنگی خونین را آغاز می کنند. او نوشته تماشا و عکاسی از جنگ دو شیر نر که صدای غرش آنها تا دور دست ها به گوش می رسید کار بسیار هیجان انگیزی بوده که اتفاقی و از سر شانس آنها پیش آمده است. عکس های زوج فرانسوی از نبرد در نهایت با عکس های صورت های خونین دو شیر نر به پایان می رسد.

نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر نبرد خونین شیرهای نر /تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied