شمانیوز
شما نیوز

تصاویر سر بریدن خبرنگار آمریکایی توسط داعش/+18

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در تصاویری با عنوان "دومین پیام به آمریکا" که از سوی گروهک تروریستی داعش منتشر شد، "استیون ساتلوف" دومین خبرنگار اسیر آمریکایی، به دست جلاد داعش سر بریده می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در این تصاویر ابتدا ساتلوف (خبرنگار آمریکایی) زبان به انتقاد از رییس جمهور آمریکا می گشاید و می گوید: اوباما! تو با سیاست های خارجی خود و از جمله دخالت در عراق، جان ما را گرفتی. بهتر بود به فکر منافع کشور و ملتت می بودی.

سپس جلاد داعش نیز خطاب به اوباما مطالبی را بیان می کند و در ادامه سر از تن استیون جدا می کند. در پایان هم تهدید دیگری در خصوص اعدام سومین خبرنگار غربی، دیوید کاوتورن هاینز (انگلیسی) مطرح شده و به همه کشورهایی که در ائتلاف شر علیه داعش همپیمان شده اند، هشدار داده می شود.
ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+)
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied