شمانیوز
شما نیوز

عراقچی: فضای روانی علیه ایران شکست

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در گفت‌و‌گویی پیش از برگزاری مذاکرات ایران با سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلستان) در وین پایتخت اتریش، با اشاره به نشست امروز گفت: امیدواریم از طریق دیدارهای دوجانبه به درک و تفاهم بیشتری برسیم تا انشاءالله در دور جدید مذکرات در نیویورک به پیشرفت برسیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، معاون وزیر خارجه گفت: فضای روانی علیه ما شکسته و چارچوب تحریم‌ها شکاف‌های عظیم برداشته است.

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در گفت‌و‌گویی پیش از برگزاری مذاکرات ایران با سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلستان) در وین پایتخت اتریش، با اشاره به نشست امروز گفت: امیدواریم از طریق دیدارهای دوجانبه به درک و تفاهم بیشتری برسیم تا انشاءالله در دور جدید مذکرات در نیویورک به پیشرفت برسیم. وی در مورد اینکه اگر پس از سوم آذر ماه و تمدید چهار ماهه به توافق جامع دست نیابید چه رخ خواهد داد؟ گفت: بعد از ۴ ماه حتی اگر به توافق نرسیم، شرایط ایران هرگز به شرایط قبل برنخواهد گشت و دیگر کسی نمی‌تواند ایران را به عنوان تهدید بیان کند. معاون وزیر خارجه با بیان اینکه تصویر نادرست از ایران در اثر مذاکرات و دیپلماسی تقریبا یک سال گذشته شکسته، گفت: اگر طرف‌های مقابل حسن نیت داشته باشند و از برخی خواسته‌های غیر معقول دست بردارند این مذاکرات به سرانجام خواهد رسید. عراقچی تصریح کرد: فضای روانی علیه ما شکسته و چارچوب تحریم‌ها شکاف‌های عظیم برداشته است. تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به ریاست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه به منظور شرکت در نشست چهار جانبه با 3 کشور اروپایی در خصوص راه حل جامع هسته ای دقایقی پیش وارد وین شد. این مذاکرات قرار است ساعت 10 صبح به وقت وین(12:30 به وقت تهران) در پایتخت اتریش آغاز شود. این مذاکرات یک روزه خواهد بود. گفتنی است هفتمین دور مذاکرات ایران و 5+1 قرار است 27 شهریور و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود. منبع: باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied