شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):شماری از هواداران پرسپولیس علی دایی را تشویق کردند و دو دستگی بین هواداران این باشگاه مشهود است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،پیش از شروع مسابقه و زمانی که حمید درخشان به سمت مجید باقری‌نیا سر مربی نفت رفت، هواداران پرسپولیس علی دایی را تشویق کردند.

* برای جلوگیری از بروز حاشیه‌های احتمالی مأموران زیادی در ورزشگاه و راهروهای ورزشگاه مستقر هستند.

* بعد از آنکه نفت گلزنی کرد، هواداران پرسپولیس باز هم علی دایی را تشویق کردند و پس از چند دقیقه برخی از هواداران تیم را تشویق کردند، دودستگی بین هواداران پرسپولیس کاملاً مشهود است.

* هواداران به وقت‌کشی‌های بازیکنان نفت معترض‌اند و معتقدند که آنها برای وقت‌کشی خودشان را به زمین می‌اندازند و مصدوم نیستند.

* در دقیقه 39 مسابقه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که داور برای آنها کرنر اعلام کند و همین مسئله باعث شد که درگیری لفظی شدیدی بین محمد نوری و حامد محمودی بازیکن نفت رخ بدهد.

* در دقیقه 45 + 2 مسابقه حامد محمودی مدافع نفت خودش را به زمین زد که وقت‌کشی کند، اما وقتی دید که داور به او توجهی نمی‌کند سریع از جای خود بلند شد و به بازی ادامه داد.

پس از اینکه سوت پایان نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به صدا درآمد هواداران تیم سرخپوش ابتدا یک صدا حمید درخشان سرمربی جدید این تیم را «هو» کرده و سپس به صورت متحد علی دایی را تشویق کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied