شمانیوز
شما نیوز

بهنام تشکر 85 ساله شد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پخش مجموعه «ابله» پس از «شاهگوش» در اواسط مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، بهنام تشکر به سریال «ابله» پیوست و در این مجموعه نقش یک پیرمرد 85 ساله را بازی می‌کند.

این بازیگر از همکارش‌اش با کمال تبریزی در مجموعه جدید «ابله» خبر داد و گفت: در این مجموعه قرار است نقش یک پیرمرد 85 ساله را به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازی کنم.

وی همچنین به فیلمنامه مجموعه «ابله» اشاره کرد که در حال نگارش است و گفت: هم اکنون در مرحله تست گریم هستیم. تشکر در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست کار جدیدی را در تلویزیون آغاز کند؟ عنوان کرد: پیشنهادات مختلفی وجود داشت اما در حال حاضر با کمال تبریزی در شبکه‌ی نمایش خانگی همکاری دارم.

انتخاب بازیگران «ابله» ادامه دارد و این روزها مجید اسکندری چهره‌پردازی بازیگران را نهایی می‌کند.

«ابله» به تهیه‌کنندگی شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود با فیلم‌نامه‌ای از علیرضا طالب‌زاده موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده‌ای به نام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر یکی از شخصیت‌های عجیبش به نام پریسا می‌شود. بنابر این گزارش، پخش مجموعه «ابله» پس از «شاهگوش» در اواسط مهر ماه آغاز می‌شود. مجموعه «ابله» اولین تجربه‌ی کمال تبریزی در شبکه نمایش خانگی است. این سریال پیش از این از طریق پخش تیزرهایش در «شاهگوش» معرفی می‌شد. منبع: جام جم سینما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied