شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده دیدار فوتبال ایران و ویتنام

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم فوتبال امید ایران بعدازظهر امروز دوشنبه در نخستین دیدارش در مسابقات بازی های آسیایی اینچئون به مصاف تیم فوتبال امید ویتنام می رود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید ایران که در گروه H بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی با تیم های ویتنام و قرقیزستان همگروه است، کار خود را با حریف آسیای شرقی اش آغاز می کند.

شاگردان نلو وینگادا در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابتها از ساعت 17 به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) فردا دوشنبه 24 شهریورماه در ورزشگاه "وا" شهر آنسان به مصاف ویتنام می روند.

دومین بازی تیم فوتبال امید ایران هم در گروه سه تیمی خود، 18 سپتامبر (27 شهریور) از ساعت 12:30 به وقت تهران در ورزشگاه مونهاک شهر اینچئون برابر قرقیزستان قرار می گیرد.

آخرین بازی این گروه نیز 22 سپتامبر (31 شهریور) میان تیم های ویتنام و قرقیزستان در ورزشگاه وا شهر آنسان برگزار خواهد شد. نتيجه ديدار: تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های آسیایی از ساعت 12 و 30 دقیقه در ورزشگاه آنسان وا به مصاف یکدیگر رفتند. این اولین بازی تیم ملی امید ایران با هدایت نلو وینگادا به صورت رسمی است. در نیمه اول ویتنام تیم برتر میدان بود و با ارائه یک بازی برتر توانست در این نیمه 2 بر صفر پیروز شود. ویتنام در دقایق 23 و 28 توسط هوی توان وو و هونگ کوان واک به گل رسید. وینگادا بعد از گل دوم ویتنام علی کریمی را بیرون کشید و یعقوب کریمی را به میدان فرستاد تا با توان هجومی بیشتری در میدان حاضر شود. در نیمه دوم ایران برای جبران گل های خورده جلو کشید و بازی بهتری را ارائه کرد. در دقیقه 65 پاس عمقی محسن مسلمان به مهدی شریفی رسید که دروازه بان ویتنام مرتکب خطای پنالتی شد که این توپ را در دقیقه 66 محسن مسلمان به گل تبدیل کرد. در حالی که ایران برای زدن گل جلو کشیده بود در دقیقه 68 ویتنام با یک حرکت ترکیبی به دروازه ایران رسید تا فی سون تران با یک شوت گل سوم تیمش را به ثمر برساند. دقیقه 74 شوت کاوه رضایی به تیر عمودی دروزاه ویتنام اصابت کرد. در دقیقه 82 پاس به عقب مدافع ایران را حجت صدقی با دست گرفت تا اینکه ویتنام صاحب یک موقعیت شد که این توپ در دقیقه هوانگ سین به گل تبدیل شد. ایران در نهایت با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا یکی از ضعیف ترین نتایج خود را در بازی های آسیایی متحمل شود. در این دیدار ایران با ترکیب: جت صدقی، یوسف وکیا، محمد دانشگر، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، علی کریمی (30 یعقوب کریمی)، کاوه رضایی، محسن مسلمان، وحید حیدریه، مهدی شریفی و آرش رضاوند در میدان حاضر شد. داور بازی به محسن مسلمان از ایران کارت زرد نشان داد. همچنین در نیمه دوم در دقیقه 86 محمدرضا خانزاده به خاطر ضربه ای که به بازیکن ویتنام زد از زمین اخراج شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied