شمانیوز
شما نیوز

دورهمی فتنه‌ گران + تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فتنه گران و مجرمان امنیتی این بار به بهانه چهارمین سال محکومیت عبدالفتاح سلطانی دور هم جمع شدند. این مراسم در روز چهارشنبه نوزدهم شهریور ماه 1393 در منزل نامبرده برگزار شد، در این مراسم جمعی از فعالان به اصطلاح حقوق بشر، مجرمان امنیتی، محکوممان فتنه 88، اعضای جنبش زنان و... حضور داشتند. عبدالفتاح سلطانی 19 شهریور 1390 بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محکومان امنیتی، مجرمان فتنه 88 به همراه دیگر فعالان به اصطلاح حقوق بشر به بهانه چهارمین سالگرد دوران محکومیت عبدالفتاح سلطانی در منزل او حضور یافتند و بار دیگر با ایراد سخنانی علیه نظام ج.ا.ا سخن پراکنی کردند؛ در این مراسم «شیما قوشه»، وکیل عبدالفتاح سلطانی و عضو کانون شهروندی زنان به عنوان مجری مراسم در سخنانی گفت: «آقای سلطانی از همه زندانیان سیاسی [امنیتی] دفاع می کرد و دغدغه اصلی او حق دفاع بود!».

نرگس محمدی از فعالان فتنه 88 و دارای جرایم امنیتی نیز در این مراسم حضور داشت، او درباره عبدالفتاح سلطانی گفت: «پرونده عبدالفتاح سلطانی از شهریور سال ۹۲ و با اعلام نظر سه قاضی از جمله آقای آوایی، ریاست سابق کل دادگستری تهران جهت اعمال ماده ۱۸ به دفتر ریاست قوه قضاییه ارسال شده است.»

معصومه دهقان، همسر عبدالفتاح سلطانی نیز در جمع مهمانان این مراسم گفت: «چهارمین سال حبس و بازداشت همسرم عبدالفتاح سلطانی را در حالی آغاز می‌کنم که هر روز با امید به آزادی سر کرده و فرزندانم را به پایان این روزهای سیاه دلخوش کرده‌ام؛ اما چه کنم که هر چه می‌گذرد اثری از تکریم و اجرای قانون نمی‌بینم. گویا قانون موجب سلب آسایش برخی شده است که این چنین خصمانه به آن می‌نگرند! من هم اکنون توجه چشمان بیدار و متعهدین قوه قضائیه و وزارت اطلاعات را به این همه جور و جفا معطوف می‌دارم باشد که وجدان‌های بیدار بی‌تفاوت نمانند و نام نیک از خود به جای گذارند!».

همچنان که گفته شد عبدالفتاح سلطانی به حکم دادگاه قضائی هم اکنون دوران محکومیت خود را سپری می کند، در این بین سیاه نمایی فتنه گران و مجرمان امنیتی جالب توجه است! آنها چنان عنوان می کنند که گویی نظام ج.ا.ا با شخص عبدالفتاح سلطانی مشکل دارد در حالی که اینچنین نیست؛ نامبرده به سبب اقدامات مجرمانه دوران محکومیت خود را به مانند دیگر مجرمان و محکومان سپری می کند.

همسر عبدالفتاح سلطانی در حالی از رافت نظام ج.ا.ا و وجدان بیدار دستگاه قضائی و وزارت اطلاعات صحبت می کند که تا پیش از بازداشت عبدالفتاح سلطانی بارها به نامبرده تذکر داده شد اما اصرار بر اقدامات مجرمانه سبب بازداشت و باقی ماجرا شد

در این مراسم پیام کتبی شیرین عبادی از عناصر ضدانقلاب خارج نشین نیز قرائت شد؛ متن پیام: «عبدالفتاح سلطانی شرف جامعه وکالت و پای‌بند به تعهدات و آرمان‌های حقوق بشر است و به همین دلیل اکنون در زندان است.»

از جمله میهمانان دعوت شده به این مراسم مادر ستار بهشتی بود، گوهر عشقی [مادر ستار بهشتی] یکی از کسانی است که در سال های اخیر بارها و بارها مورد سوء استفاده قرار گرفته است؛ با وجود اینکه مجرمان پرونده پسر وی هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند اما او همچنان پای ثابت محافل ضدانقلاب است. از نکات قابل توجه در مورد گوهر عشقی سخنانی است که او در محافل مختلف بیان می کند! ما می دانیم که او تحصیلات آکادمیک ندارد پس چطور ممکن است که چنین شخصی به ایراد سخنرانی درباره فعالیت های مدنی و ..... بپردازد!!؟

محمد نوری زاد که پای ثابت محافل ضدانقلاب می باشد در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت. او به مانند گذشته نظام ج.ا.ا را مورد خطاب قرار داد. محمد نوری زاد در این مراسم در حمایت از فتنه گران گفت: «آقای عبدالفتاح سلطانی، نسرین ستوده، نرگس محمدی، بهاور و تاجزاده یک فهم هستند و حاکمیت این فهم‌ها را نمی‌فهمد!».

منبع: ماهستیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied