شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده دیدار فوتبال بایرن مونیخ و منچسترسیتی

پخش زنده دیدار فوتبال بایرن مونیخ و منچسترسیتی Bayern Munich v Manchester City

پخش زنده ديدار فوتبال بايرن مونيخ و منچسترسيتي Bayern Munich v Manchester City منچستر سیتی و بایرن مونیخ برای دومین فصل متوالی با یکدیگر همگروه شده اند. بایرن فصل گذشته در ورزشگاه الاتحاد منچسترسیتی را 3-1 شکست داد ولی در بازی برگشت در حالی که با 2 گل پیش بود، سیتی توانست با یک بازگشت فوق العاده، آلیانز آرنا را با پیروزی 3-2 ترک کند. در نهایت منچستر سیتی با صعود از مرحله گروهی، خیلی زود در دور بعد با شکست مقابل بارسلونا از مسابقات کنار رفت.

با این حال، وینسنت کمپانی، کاپیتان سیتی، اعتقاد دارد هم تیمی هایش برای کسب نتایج مطلوب در اروپا تحت فشار نیستند. او به خبرنگاران گفت: "ما به خودمان اطمینان داریم. چهارشنبه شب در برابر یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا به میدان خواهیم رفت ولی برد فصل قبل در آلیانز آرنا به ما اعتماد به نفس می دهد. ما نیازی به اثبات خودمان در اروپا نداریم. بازی های اروپایی و لیگ برتر با هم ارتباطی ندارند ولی ما می خواهیم همه بازی ها را ببریم."

سیتی در این بازی پابلو زابالتا آرژانتینی را به دلیل اخراج در بازی برگشت فصل گذشته برابر بارسلونا در اختیار نخواهد نداشت و باکاری سانیا در پست او قرار می گیرد. یحیی توره که در تساوی 2-2 روز شنبه برابر آرسنال در ترکیب نبود، برای حضور در این بازی مشکلی ندارد. در مقابل بایرن در این بازی علاوه بر باستین شواین اشتایگر، تیاگو و خاوی مارتینز (مصدومیت همگی از ناحیه زانو) را هم که دچار مصدومیت های طولانی مدت شده اند، در اختیار نخواهد داشت و پپ گواردیولا امیدوار است ژابی آلونسو جای آنها را در میانه میدان پر کند. ژابی آلونسو در برتری 2-0 بایرن مقابل اشتوتگارت بسیار موثر ظاهر شد.

مصدوم های بایرن تنها به میانه میدان محدود نمی شوند و در خط حمله هم حضور آرین روبن و فرانک ریبری در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. روبن به دلیل درد زانو، تمرین روز یکشنبه را از دست داد و علی رغم اینکه ریبری در بازی با اشتوتگارت به عنوان یار تعویضی وارد بازی شد و گل دوم را به ثمر رساند ولی او هنوز کاملا در شرایط مسابقه قرار نگرفته است. بداشتوبر هم بعد از پارگی ماهیچه ران در بازی برابر اشتوتگارت، به جراحی نیاز دارد و مدتی را از مسابقات دور خواهد بود. با وجود بازیکنان مصدوم و ناآماده، پپ گواردیولا برای یک شروع خوب در لیگ قهرمانان کار سختی در پیش رو خواهد داشت.

Bayern Munich

v Manchester City

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied