شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های دیدار پرسپولیس و راه آهن

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس به ورزشگاه تختی رفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 18:30 در حضور حدود 10 هزار هوادار در ورزشگاه تختی آغاز شده است.

پس از مدت‌ها عابدزاده در قالب یک تیم مقابل پرسپولیس قرار گرفت. هواداران سرخ‌پوش استقبال گرمی از او انجام دادند و شعار معروف «تیمه ما تیم مونیخه، پرسپولیس بایرن‌مونیخه» سر دادند. هواداران چندین بار عابدزاده را مورد تشویق قرار دادند و از او خواستند به سمت آنها برود. مربی دروازه‌بانان راه‌آهن هم چندین بار تمرینات دروازه‌بانان تیمش را رها کرد و به سمت هواداران رفت.

* محسن بنگر به علت سه اخطاره بودن با لباس غیر ورزشی در ورزشگاه حاضر شده بود و پیش از شروع بازی در کنار زمین حضور داشت که پس از آغاز به جایگاه ویژه رفت همچنین رضا خالقی‌فر مهاجم راه‌آهن هم در جایگاه ویژه حضور دارد.

* با وجود اینکه نیلسون پیش از آغاز بازی به سمت سوشا مکانی رفت و با او دست داد اما در تونل ورزشگاه با چهره‌ای مغموم وارد زمین می‌شد.

* در لیستی که به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه دادند نام چند بازیکن پرسپولیس با غلط املایی نوشته شده است.

* هنگامی که بلندگوی ورزشگاه نام حمید درخشان را اعلام کرد، هواداران او را مورد تشویق خود قرار دادند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شد.

* درخشان دست حمید استیلی را گرفت و به سمت هواداران برد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ هم او را مورد تشویق خود قرار دادند.

* محمد نوری، رضا حقیقی، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا نورمحمدی، مهدی طارمی و هادی نوروزی از پرسپولیس پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت راه‌آهن رفتند و محسن ایران‌‌نژاد و بهادر عبدی نیز از راه‌آهن به سمت حمید درخشان رفتند.

* محمود رفیعی داور بازنشسته فوتبال ایران که دیدار جنجالی پرسپولیس و داماش را قضاوت کرده بود در جایگاه ویژه حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied