شمانیوز
شما نیوز

هشدار شدیدالحن فرمانده نزاجا به داعش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وی گفت: امروز من به عنوان یک سرباز اعلام می کنم که اگر گروهک تروریستی داعش به مرزهای ما نزدیک شود آنها را در عمق خاک عراق مورد هدف قرار خواهیم داد و اجازه نزدیک شدن آنها را به خاک مقدس جمهوری اسلامی نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش پهپادی نزاجا همزمان با رزمایش این نیرو در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: این رزمایش نیمه دوم امسال برگزار می شود.

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» این مطلب را روز شنبه و در حاشیه برگزاری مراسم رژه یگان های منتخب نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران عنوان کرد. وی در خصوص استفاده از پهپادهای جدید در این رزمایش نیز گفت: ما با صنعت، تعاملاتی داشته ایم و به حمدالله پهپادهایی که داریم هم به لحاظ برد عملیاتی و هم حمل بار قابلیت های بهتری را کسب کرده اند. امیر پوردستان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی این نیرو با صنعت قراردادهای جدیدی هم برای خرید پهپادهای جدید در دستور کار داریم. فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص آخرین وضعیت مرزهای غربی نیز توضیح داد: اکنون در مرزهای غربی کشور یگان های نیروی زمینی مستقر هستند و با توجه به حضور داعش در کشور عراق ما سعی کرده ایم مرزها را تقویت کنیم و آمادگی لازم را برای دفاع از مرزهای یاد شده را داریم. وی گفت: امروز من به عنوان یک سرباز اعلام می کنم که اگر گروهک تروریستی داعش به مرزهای ما نزدیک شود آنها را در عمق خاک عراق مورد هدف قرار خواهیم داد و اجازه نزدیک شدن آنها را به خاک مقدس جمهوری اسلامی نخواهیم داد. منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied