شمانیوز
شما نیوز

گاف جدید روزنامه آرمان +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): روزنامه آرمان در صفحه اول امروز خود با انتشار عکسی از علی مطهری مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و صادق زیباکلام افشا کرد که این 2 شخص با پیگیری خط هماهنگی نامه‌نگاری می کنند که این نامه‌ها در تاریخ ماندگار می شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روزنامه آرمان در صفحه اول امروز خود با انتشار عکسی از علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و صادق زیباکلام افشا کرد که این 2 شخص با پیگیری خط هماهنگی نامه‌نگاری می کنند که این نامه‌ها در تاریخ ماندگار می شوند.

بر اساس این گزارش علی مطهری و صادق زیباکلام با حمایت‌های آشکار خود از سران فتنه که در سال 88 با القای تقلب در انتخابات و هم صدایی با رسانه‌ها و دولت های معاند و برانداز، فتنه 88 را مدیریت و ساماندهی می کردند، همواره به دنبال رفع حصر این افراد بودند.

پیش از این علی مطهری حتی با مقام معظم رهبری نیز دیدار داشت و نظر خود را درباره رفع حصر سران فتنه به اطلاع ایشان رسانده و گفت: ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی به نفع کشور و انقلاب نیست و ضرورتی ندارد.

اما مقام معظم رهبری در جواب وی فرمودند: «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و اینکه نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام (ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

برخلاف موضع صریح رهبری و تذکر مهم ایشان به علی مطهری، وی همچنان به دنبال نامه‌نگاری برای رفع حصر این 2 نفر است؛ در حالی که این 2 نفر اکنون در پناه رأفت اسلامی قرار گرفته اند.

به نظر می رسد علی مطهری و صادق زیباکلام از پیگیری رفع حصر یا تشکیل دادگاه سران فتنه به دنبال ایجاد چالش جدید در جامعه هستند؛ چالشی که شاید هم سران فتنه و هم برخی از سیاستمداران دیگر حیات سیاسی فعلی خود را هم نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied