شمانیوز
شما نیوز

10 خودروی خجالت‌آور که هنوز تردد می‌کنند+ تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محصولات خوب و بد در میان خودروهای روانه شده به بازار وجود دارد که در این میان برخی محصولات باعث خجالت خودروسازان خود شده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از خودروسازی، خودروهای خوب وجود دارند، خودروهای بد و خجالت اور نیز وجود دارند و از همین روی امروز ما یک نگاه به خودروهای کاملا تحقیر آمیز و شرمنده کننده برای شرکت‌های خودروسازی می‌اندازیم که در دو بخش تقدیم شما خوانندگان عزیز می‌شود و بازهم پیشنهاد می‌کنیم که وقتی در پشت فرمان این خودروها قرار دارید به طور یقین از لباس مبدل استفاده کنید.

Geo Metro خودرو ژئو مترو ارزان بود ولی این برای جذب مشتریان بیشتر به آن کافی نبود. این خودرو با مجموعه ای متنوع از موتورهای ۳ و ۴ سیلندر تولید شد که تمامی‌دارای قدرت پیشرانه زیر ۹۰ اسب بخار بودند و در ضمن هیچ گونه امکاناتی نیز برای آن تدارک دیده نشده بود تا در شما رغبت نشستن بر پشت رول آن را ایجاد کند. اگر فقط یک نکته در مورد ژئو مترو قابل گفتن باشد بهره وری سوخت خوب آن است که برای یک خودرو مدل ۱۹۸۹ به طور متوسط دارای مصرف سوخت ۴۷ مایل در هر گالن بود که در ان زمان برای خود جالب توجه بود.

VW New Beetle این روزها زمانی که بهد شما می‌گویند یک خودرو نمونه که توسط جیئ مایز و پیتر شریر طراحی شده باشد را نام ببرید بدون تردید ما خودرو دوست داشتنی فولکس واگن بیتل را اشاره می‌کنیم که در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و با طراحی بدیع خود طرفداران زیادی را نیز برای خود دست و پا کرد. متاسفانه خودروساز آلمانی نسخه جدید این خودرو را با اضافه کردن تمهیداتی به بازار عرضه کرد که واقعا دارای طراحی شلوغ داخل کابین بود ولی خوشبختانه نسل جدید این خودرو که مدل مفهومی‌آن نیز معرفی شده است تمامی‌این خاطرات بد را پاک می‌کند.

Nissan Cube چه چیزی شرم اورتر از رانندگی با خودرویی با یک طراحی مکعبی الهام گرفته از خودروهای سازمان ملل متحد می‌تواند باشد، همچنین شما انرا می‌توانید مانند یک قطعه عیجب و غریب از یک پازل درهم نیز تصور کنید که به طور یقین نگاه عجیب و غریب مردم به این مکعب در جاده شما را شرمگین تر خواهد نمود. در سال ۲۰۱۳ در حدود ۵ هزار عدد از این خودرو به فروش رسید که در حدود ¼ فروش این خودرو در سال ۲۰۱۰ و اوج فروش آن بود.

Versa Sedan/ Mitsubishi Mirage خودروهای ارزان به فروش رسیده در آمریکا به نظر می‌رسد مخصوص همه افراد نیستند و قوی ترین استدلال برای خرید هر کدام از این خودروها این است که این خودروها با گارانتی گارخانه دارای قیمت بالایی نیستند. بحث در این مورد خسته کننده است ولی برخی این خودروها را با حداقل امکانات همانند چراغ‌های جلو اتوماتیک و یا تهویه هوا نیز به بهانه ارزانی عرضه نمی‌کنند که به طور بالقوه بر عزت نفس شما اثرگذار است به ویژه هنگامی‌که سعی در نشان دادن شخصیت خود دارید.

PT Cruiser به طور یقین یک خودرو می‌تواند بازتابی از شخصیت شما باشد و به طور یقین این در مورد خودرو مذکور صادق نیست. این خودرو از یک دوره بسیار کوتاه محبوبیت رنج می‌برد و مردم به زودی بیدار شده و فهمیدند که با چه واقعیت وحشتناکی روبرو هستند که قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت در ان بسیار سوال برانگیز بود و البته خودرو محبوب مکانیک محلی شما نیز به حساب می‌امد.

Mitsubishi i-MiEV یک خودرو موتور میانی با وزنی در حدود ۲۳۰۰ پوند و یک موتور الکتریکی با ۱۳۳ پوند بر فوت نیروی گشتاور که این کیسه مخلوطی شکل یک نگاه کاملا زشت را در جاده‌ها به خود اختصاص می‌دهد و تنها بخش قابل اشاره آن نیز این بود که با طی مسافتی در حدود ۱۰۰ کیلومتر احتیاج به شارژ دوباره ندارد. مسئولین خودروساز ژاپنی میتسوبیشی در حال برنامه ریزی برای ارائه نسل دوم این خودرو بوده که امیدواریم دوباره خجالت آور نباشد.

Chevrolet Aveo نسل نسخت شورلت آوئو و پونتیاک G3 همانند جئومترو بیش از یک دهه به فروش رسیدند که بیش از حد طولانی بود که البته با ویزگی‌های مثبتی همانند مصرف سوخت( ۲۶ مایل در هر گالن در سال ۲۰۰۴) که البته با ژئو مترو بسیار متفاوت بود. نشریه فوربس این خودرو را بدترین خودرو ساخته شده بر اساس استانداردهای مدرن امروزی نام برد که البته اصلا ایمن نیز نیست.

Chrysler Sebring Convertible هیچ استدلالی در این مورد وجود ندارد. کرایلسرسبرینگ تبدیلی یک خودرو نکبتی است که دارای بازدهی بسیار پایین و فضای داخلی بسیار خجالت آور که شرکت سازنده را مجبور کرد که نام آنرا به ۲۰۰ تغییر دهد به هر حال این خودرو می‌تواند درس خوبی برای شرکت کرایسلر باشد ولی من حتی الان هم که به این خودرو فکر می‌کنم حالم بد می‌شود.

BMW 320 Ti hatch/MB C230 coupe چه چیزی بر روی زمین جالب خواهدبود که هر دو مدل دارای طراحی تخم مرغی بوده و دو خودرو واقعی هستند که فقط در نیمه قطع شده اند. به هر حال این دو خودرو نمونه خوبی از شکست برای دو خودروساز آلمانی هستند و از همین روی نیاز به نسل جدید CLA و سری ۲ رو خیلی بهتر از نظر طراحی از سوی خودروساز آلمانی ارائه شد.

Fiat 500L فیات برای بازگشت به بازار خودرو امریکا از مدل ۵۰۰ استفاده کرد که در بازار نیز موفقیتی به دست آورد و برای همین برای ادامه دهنده موفقیت خود از مدل ۵۰۰L رونمایی کرد که دارای یک ظاهر دوباره طراحی شده بود که ماشین بسیار کسل کننده بود و دارای دید بسیار سختی برای راننده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied