شمانیوز
شما نیوز

رئیس جدید کمپانی غول پیکر توتال+عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شرکت نفتی توتال پاتریک پویان را به عنوان رئیس اجرایی جدید و جانشین کریستف دومارژری که در سانحه هوایی در روسیه درگذشت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پاتریک پویان که ریاست بخش پالایش توتال را بر عهده داشت و از مدتها قبل به عنوان جانشین احتمالی دومارژری نام برده می‌شد، در جلسه هیات مدیره توتال در پاریس امروز(چهارشنبه) به عنوان رییس اجرایی جدید این شرکت معرفی شد.

ایسنا نوشت: همچنین تیه‌ری دسمارست به عنوان رییس هیات مدیره توتال تا پایان سال آینده منصوب شد.

رییس اجرایی جدید توتال در شرایطی معرفی شده که هزینه‌های این شرکت به دلیل کاهش بهای نفت کاهش یافته و کاهش درآمد بخش پالایشگاهی سود توتال را کاهش داده است.

دومارژری روز دوشنبه بر اثر برخورد هواپیمای شخصی حامل وی با یک ماشین برف‌روبی در فرودگاه ونوکوو مسکو درگذشت.

اولیور آپر رییس موسسه انرژیهای تجدیدشدنی و نفت فرانسه گفت:‌ مرگ دومارژری در شرایط حساسی برای شرکتهای نفتی اتفاق افتاد. قیمتهای نفت پرنوسان است و چالشها در کشورهایی نظیر روسیه زیاد است. شرکتهای اروپایی نظیر توتال نیز به دلیل تحولات در بخش پالایشگاهی با مشکلات مواجه هستند.

توتال سمت ریاست هیات مدیره و ریاست اجرایی را که دومارژی تا پایان سال 2015 میلادی با هم ادغام کرده بود، زمانیکه دسمارست 68 ساله سال آینده به سن بازنشستگی اجباری برسد از هم جدا می‌کند.

دسمارست تا قبل از رسیدن دومارژری به ریاست اجرایی در سال 2007 میلادی، مدیرعامل توتال بود.

دومارژری در زمان حیات خود پویان 51 ساله را در سال 2011 برای نظارت روی بخش پتروشیمی از بخش اکتشافات و تولید منتقل کرد. پویان سپس یک سال بعد برای سازماندهی مجدد فعالیت‌ها و افزایش سوددهی که به دلیل رکود اقتصادی اروپا به شدت ضربه خورده بود، رییس بخش پالایش توتال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied