شمانیوز
شما نیوز

رکورد جهانی کشیدن بیشترین تعداد خودرو

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک مرد 42 ساله انگلیسی در اقدامی خیرخواهانه برای جمع‌آوری کمک برای بیماران سرطانی با کشیدن همزمان 14 خودرو موفق شد رکورد جهانی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، «سایمون پلنت»، شهروند 42 ساله اهل «فیندرن» انگلیس چهارشنبه گذشته در یک گاراژ در شهر «دربی» 14 دستگاه خودروی «فورد فیستا» را که به هم وصل شده بودند تا مسافت پنج متر و 54 سانتی‌متر کشید و ضمن کسب رکورد جهانی کشیدن بیشترین تعداد خودرو برای بیماران سرطانی کمک مالی جمع‌آوری کرد. این خودروها روی هم 22 تن وزن داشتند. پلنت می‌گوید که این سومین تلاش او برای زدن رکورد جهانی کشیدن خودرو است.

وی افزود: هرگز از شکست مایوس نشدم. همه ما در زندگی خود اهدافی داریم که اگر در این راه استوار و محکم باشیم به آن دست می‌یابیم.
پلنت پس از پایان این رکوردزنی گفت: واقعا کار سختی بود اما خوشبختانه تا سه نشد بازی نشد و توانستم در مرتبه سوم موفق شوم. احساس فوق‌العاده‌ای دارم هرچند فکر می‌کنم خرد و خمیر شده‌ام و باید حسابی استراحت کنم.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، رکورد قبلی در این زمینه به کشیدن 12 خودرو به مسافت چهار متر و 57 سانتی‌متر تعلق داشت.
پلنت، 11 سال پیش نیز با کشیدن یک کامیون با وزن 30 تن و به مسافت 30 متر و 48 سانتی‌متر رکورد دیگری را در جهان در اختیار دارد. اقدام روز چهارشنبه پلنت کمک‌های مالی جمع‌آوری شده برای موسسه حمایتی «مک میلان» را دو برابر کرد. پلنت می‌گوید که مربی سابقش در سال 2009 میلادی در جدال با سرطان جان یاخته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied